pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania rynku. Jak pozyskać najistotniejsze dla rynku informacje marketingowe

Autor książki:

Dietmar Pfaff

Dane szczegółowe:
Wydawca: BC.edu
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 165x236 mm
EAN: 9788361655886
ISBN: 978-83-6165-588-6
Data: 2010-03-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego,
- sporządzenie planu badań,
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych,
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa,
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników,
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji,
- wzdrożenie podjętej decyzji.

Książka "Badania rynku. Jak pozyskać najistotniejsze dla rynku informacje marketingowe" - Dietmar Pfaff - oprawa miękka - Wydawnictwo BC.edu. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2010 r.