Badania rynku. Jak pozyskać najistotniejsze dla rynku informacje marketingowe
Dietmar Pfaff
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | BC.edu |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 165x236 mm |
EAN: | 9788361655886 |
ISBN: | 978-83-6165-588-6 |
Data: | 2010-03-09 |
Opis książki:
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego,
- sporządzenie planu badań,
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych,
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa,
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników,
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji,
- wzdrożenie podjętej decyzji.
Książka "Badania rynku. Jak pozyskać najistotniejsze dla rynku informacje marketingowe" - Dietmar Pfaff - oprawa miękka - Wydawnictwo BC.edu. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2010 r.