Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 138 s. |
Wymiar: | 145x235 mm |
EAN: | 9788375563085 |
ISBN: | 978-83-7556-308-5 |
Data: | 2011-07-04 |
Opis książki:
Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług. Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych. Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich: - Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej - Jak wyznaczać elastyczność cenową - Jak oceniać kondycję marki - Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy - Na czym polegają badania mediów - Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw.zwykły człowiek/", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej. Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!
Książka "Badania rynkowe po polsku" - Izabella Anuszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 138 stron i została wydana w 2011 r.