Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 364 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320820249 |
ISBN: | 978-83-208-2024-9 |
Data: | 2012-09-04 |
Opis książki:
odręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Książka "Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 364 stron i została wydana w 2012 r. Cena 66.38 zł. Zapraszamy na zakupy!