pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania marketingowe w praktyce

Autor książki:

Zofia Kędzior, Kornelia Karcz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320817027
ISBN: 978-83-2081-702-7
Data: 2006-01-15
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

Książka "Badania marketingowe w praktyce" - Zofia Kędzior, Kornelia Karcz - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2007 r.