Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320817027 |
ISBN: | 978-83-2081-702-7 |
Data: | 2006-01-15 |
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Książka "Badania marketingowe w praktyce" - Zofia Kędzior, Kornelia Karcz - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2007 r.