Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 496 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788301154622 |
ISBN: | 978-83-0115-462-2 |
Data: | 2012-02-17 |
Cena wydawcy: 64.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.
Książka "Badania marketingowe. Teoria i praktyka" - Krystyna Mazurek-Łopacińska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2012 r.