pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788301154622
ISBN: 978-83-0115-462-2
Data: 2012-02-17
Cena wydawcy: 64.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Książka "Badania marketingowe. Teoria i praktyka" - Krystyna Mazurek-Łopacińska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2012 r.