pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania marketingowe rynków zagranicznych

Autor książki:

Jerzy Schroeder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 210 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374172158
ISBN: 978-83-7417-215-8
Data: 2007-03-19
Cena wydawcy: 34.06 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik omawia podstawowe zasady i metody umożliwiające rozpoznanie sytuacji istniejącej w otoczeniu przedsiębiorstwa i pozwalające na usprawnienie procesów decyzyjnych w sferze marketingu międzynarodowego. Książka polecana jest nie tylko studentom uczelni ekonomicznych, ale także praktykom życia gospodarczego zajmującym się eksportem i marketingiem w przedsiębiorstwie.

Książka "Badania marketingowe rynków zagranicznych" - Jerzy Schroeder - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.