Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 210 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374172158 |
ISBN: | 978-83-7417-215-8 |
Data: | 2007-03-19 |
Cena wydawcy: 34.06 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik omawia podstawowe zasady i metody umożliwiające rozpoznanie sytuacji istniejącej w otoczeniu przedsiębiorstwa i pozwalające na usprawnienie procesów decyzyjnych w sferze marketingu międzynarodowego. Książka polecana jest nie tylko studentom uczelni ekonomicznych, ale także praktykom życia gospodarczego zajmującym się eksportem i marketingiem w przedsiębiorstwie.
Książka "Badania marketingowe rynków zagranicznych" - Jerzy Schroeder - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.