Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 900 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788301138202 |
ISBN: | 83-01-13820-3 |
Data: | 2007-06-05 |
Opis książki:
Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób. Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Książka "Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" - Gilbert A. Churchill - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 900 stron i została wydana w 2002 r.