Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788374890038 |
ISBN: | 83-7489-003-7 |
Data: | 2007-01-11 |
Opis książki:
• O badaniach marketingowych prawie wszystko
• Mistrzowskie połączenie praktyki badawczej z warsztatem naukowym
W książce znajdziecie Państwo omówienie między innymi takich zagadnień, jak:
Jakościowe metody badań marketingowych
Etnograficzne badania marketingowe
Techniki projekcyjne i ich zastosowanie w strategii marketingowej
Metody zbierania danych i doboru prób w badaniach marketingowych
Badania trackingowe
Eksperyment w badaniach marketingowych
Badania skuteczności reklamy
Badania segmentacyjne
Badania elementów składowych marki
Mystery Shopping – badanie jakości usług
Książka "Badania marketingowe. Od teorii do praktyki" - Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2007 r.