pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Autor książki:

Róża Milic-Czerniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
EAN: 9788380859142
ISBN: 978-83-8085-914-2
Data: 2019-09-30
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Książka "Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania" - Róża Milic-Czerniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2019 r.