Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania
Róża Milic-Czerniak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 226 s. |
EAN: | 9788380859142 |
ISBN: | 978-83-8085-914-2 |
Data: | 2019-09-30 |
Opis książki:
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Książka "Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania" - Róża Milic-Czerniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2019 r.