pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Autor książki:

Mazurek-Łopacińska Krystyna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 642 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788301240295
ISBN: 978-83-0124-029-5
Data:2025-03-07
Cena wydawcy: 109.00 zł zapowiedź

Opis książki:

Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie ?Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów. Podręcznik został stworzony z myślą o: studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych, menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach, pracownikach agencji badawczych i konsultingowych, przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych. Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie, wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Książka "Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem." - Mazurek-Łopacińska Krystyna - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 642 stron i została wydana w 2025 r.