Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 410 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320814330 |
ISBN: | 83-208-1433-2 |
Data: | 2009-04-30 |
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Badania marketingowe. Metody i techniki - projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego- zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce
Książka "Badania marketingowe. Metody i techniki" - Stanisław Kaczmarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 410 stron i została wydana w 2003 r.