pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania marketingowe. Metody i techniki

Autor książki:

Stanisław Kaczmarczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 410 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320814330
ISBN: 83-208-1433-2
Data: 2009-04-30
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Badania marketingowe. Metody i techniki - projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego- zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce

Książka "Badania marketingowe. Metody i techniki" - Stanisław Kaczmarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 410 stron i została wydana w 2003 r.