pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

B2B E-commerce. Podręcznik menedżera

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301231040
ISBN: 978-83-0123-104-0
Data: 2023-10-18
64.47 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.

Książka "B2B E-commerce. Podręcznik menedżera" - Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2023 r. Cena 64.47 zł. Zapraszamy na zakupy!