pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375562972
ISBN: 978-83-7556-297-2
Data: 2010-07-20
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Jeśli nie wiesz, gdzie byłeś, to trudno jest powiedzieć, gdzie jesteś... Jeśli nie wiesz, gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym, gdzie chcesz być... Jeśli nie wiesz, gdzie dążysz, żadna droga Cię tam nie zawiedzie... Zawsze jest bowiem dobry czas, by zrobić przerwę i oszacować, jak daleko już doszliśmy i na czym powinniśmy skupić nasza uwagę w przyszłości".
Zatem, czym jest owa droga dla firmy? Kiedy przedsiębiorstwo powinno się zatrzymać, by oszacować swoja pozycję? W jaki sposób najlepiej zweryfikować zajmowane miejsce na rynku? Co należy zrobić, by je polepszyć? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych dostarcza niniejsza książka. Stanowi ona bowiem swoisty przewodnik po audycie strategicznym, będący kompleksowa weryfikacją systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. To badanie obejmuje diagnozę strategiczną, jak również jest uzupełnione poprzez metadiagnozę systemu podejmowania decyzji strategicznych, począwszy od elementarnych kwestii dotyczących racjonalności oceny pozycji konkurencyjnej, a skończywszy na kadrze kierowniczej, której decyzje znajdują swoje przełożenie w specyficznej i unikalnej ścieżce rozwoju obranej przez podmiot.

Książka "Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy" - Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski, Magdalena Wereda - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2010 r.