Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Izabela Szlis
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375564358 |
ISBN: | 978-83-7556-435-8 |
Data: | 2012-05-08 |
Opis książki:
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.
Książka "Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji" - Izabela Szlis - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.