pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji

Autor książki:

Izabela Szlis

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375564358
ISBN: 978-83-7556-435-8
Data: 2012-05-08
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.

Książka "Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji" - Izabela Szlis - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.