pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Architektura korporacyjna jako strategia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788360652732
ISBN: 978-83-60652-73-2
Data: 2010-05-19
Cena wydawcy: 41.42 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Książka "Architektura korporacyjna jako strategia" - Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2010 r.