Architektura korporacyjna jako strategia
Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 150x220 mm |
EAN: | 9788360652732 |
ISBN: | 978-83-60652-73-2 |
Data: | 2010-05-19 |
Opis książki:
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
Książka "Architektura korporacyjna jako strategia" - Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2010 r.