Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Przemysław Stodulny
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375560251 |
ISBN: | 978-83-7556-025-1 |
Data: | 2008-12-02 |
Opis książki:
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
Książka "Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych" - Przemysław Stodulny - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2008 r.