Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 279 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814545 |
ISBN: | 83-2081-454-5 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy omawiają: istotę, elementy i uwarunkowania rynku, źródła informacji, mierniki statystyczne, analizę zjawisk rynkowych w czasie, sposoby badania sezonowości, modele przyczynowo-skutkowe i ich wykorzystanie do przewidywania przyszłości, elastyczność popytu względem cen i dochodów, metody analizy rynku w przestrzeni, metody analizy pojemności i chłonności rynku, wybrane metody analizy obszarów marketingowych.
Książka "Analiza rynku" - Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 279 stron i została wydana w 2003 r.