Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
Foster Provost, Tom Fawcett
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
EAN: | 9788328358331 |
ISBN: | 978-83-2835-833-1 |
Data: | 2019-05-24 |
Opis książki:
Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!
Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych.
Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.
To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!
Dzięki tej książce:
poznasz model predykcyjny
dowiesz się, jak dopasować model do danych
zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego
Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!
Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane.
Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics
Książka "Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji" - Foster Provost, Tom Fawcett - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2019 r.