Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Andrzej Sznajder
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nieoczywiste |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788363391782 |
ISBN: | 978-83-6339-178-2 |
Data: | 2019-05-21 |
Opis książki:
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka "Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności" - Andrzej Sznajder (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2019 r. Cena 57.67 zł. Zapraszamy na zakupy!