pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Alianse marketingowe

Autor książki:

Andrzej Sznajder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788326438653
ISBN: 978-83-2643-865-3
Data: 2012-07-20
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Książka "Alianse marketingowe" - Andrzej Sznajder - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r.