Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788326438653 |
ISBN: | 978-83-2643-865-3 |
Data: | 2012-07-20 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Książka "Alianse marketingowe" - Andrzej Sznajder - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r.