pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

9 praw marketingu B2B

Autor książki:

Michał Szermelek

Dane szczegółowe:
Wydawca: OnePress / Helion
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 208x140 mm
EAN: 9788328912144
ISBN: 978-83-2891-214-4
Data: 2024-08-08
39.04 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B. To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz. Czy uważasz, że dobry produkt nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, aby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką prezentuje Michał Szermelek. Jak podkreśla autor marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać. Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał opisuje w niej praktyczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy. 9 praw marketingu B2B to must read dla marketerów, właścicieli firm i managerów, którzy chcą realizować skuteczne strategie marketingowe. Marcin Cichocki, CEO i founder Agencji Kuźnia

Książka "9 praw marketingu B2B" - Michał Szermelek - oprawa miękka - Wydawnictwo OnePress / Helion. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2024 r. Cena 39.04 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.