pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Autor książki:

Jacek Kotarbiński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301214890
ISBN: 978-83-0121-489-0
Data: 2020-12-02
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"50 praw marketingu Kotarbińskiego" to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu.

W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.

Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (...) Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę.

Ze wstępu autora

Książka "50 praw marketingu Kotarbińskiego" - Jacek Kotarbiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2020 r.