33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
Jiri Brabec
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 122x194 mm |
EAN: | 9788324607563 |
ISBN: | 978-83-246-0756-3 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.
- Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
- Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
- Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
- Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.
Książka "33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych" - Jiri Brabec - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2007 r.