pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

31 nowoczesnych form reklamy

Autor książki:

Sławomir Biliński

Dane szczegółowe:
Wydawca: INFOR Grupa
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788377160350
ISBN: 978-83-7716-035-0
Data: 2010-12-07
Cena wydawcy: 34.65 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.

Książka "31 nowoczesnych form reklamy" - Sławomir Biliński - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2010 r.