Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | INFOR Grupa |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788377160350 |
ISBN: | 978-83-7716-035-0 |
Data: | 2010-12-07 |
Cena wydawcy: 34.65 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.
Książka "31 nowoczesnych form reklamy" - Sławomir Biliński - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2010 r.