Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | złote myśli |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 144 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788377019115 |
ISBN: | 978-83-7701-911-5 |
Data: | 2017-07-15 |
Cena wydawcy: 30.19 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem! Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją. Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy.
Książka "262 strategie marketingowe" - Tomasz Bury - oprawa miękka - Wydawnictwo złote myśli. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2015 r.