pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

262 strategie marketingowe

Autor książki:

Tomasz Bury

Dane szczegółowe:
Wydawca: złote myśli
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788377019115
ISBN: 978-83-7701-911-5
Data: 2017-07-15
Cena wydawcy: 30.19 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem! Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją. Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy.

Książka "262 strategie marketingowe" - Tomasz Bury - oprawa miękka - Wydawnictwo złote myśli. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2015 r.