Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 160x229 mm |
EAN: | 9788376418643 |
ISBN: | 978-83-7641-864-3 |
Data: | 2013-05-15 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.Książka "200 odpowiedzi na pytania z marketingu" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.