pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 160x229 mm
EAN: 9788376418643
ISBN: 978-83-7641-864-3
Data: 2013-05-15
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

Książka "200 odpowiedzi na pytania z marketingu" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.