Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324600977 |
ISBN: | 83-246-0097-3 |
Data: | 2010-12-09 |
Opis książki:
Dlaczego przełożeni tak rzadko nagradzają podwładnych? Otóż brakuje im czasu, a niekiedy też pomysłowości. I trudno się dziwić: są zagonieni i sami nie dostają nagród tak często, jak by chcieli. Przełożeni nie nagradzają, bo nie rozumieją, jaka siła drzemie w pochwałach. Tymczasem każdy lubi być doceniany, każdy ma ambicję i chce mieć motywującą pracę, w której widziałby sens. Zapewnij to swoim pracownikom, a otrzymasz od nich wspaniałą nagrodę. Nie zaczynaj od podwyższania pensji -- przemyślane, osobiste i szczere wyrazy uznania motywują bardziej niż pieniądze.
Autor omawia wiele sprawdzonych metod nagradzania pracowników: od prostych spontanicznych gestów do formalnych programów motywacyjnych, podwyżek i awansów. Radzi, jak dostosowywać nagrody do rzeczywistych osiągnięć i systemu wartości w firmie. Uczy, jak utrwalać pożądane zachowania pracowników. Wyjaśnia, jak stosować następujące rodzaje nagród:
- wiele pomysłów, jak powiedzieć "dziękuję";
- nagrody rzeczowe;
- publiczne wyrazy uznania;
- premie za wydajność;
- nagrody za szczególne osiągnięcia;
- nagrody za zgłaszanie dobrych pomysłów;
- nagrody zespołowe;
- programy punktowej oceny pracy;
- motywujące imprezy integracyjne.
Przeczytaj tę książkę i stwórz dobry system nagradzania pracowników w swojej organizacji. Mów "dziękuję" na wiele różnych sposobów. Daj pracownikom to, czego chcą, i oczekuj od nich tego samego.
Książka "1001 sposobów na nagradzanie pracowników" - Ken Blanchard, Bob Nelson - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2006 r.