Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Świat baśni 2 4 6
Dane szczegółowe: | |
Producent: | Edgard |
EAN: | 9788377886144 |
Data: | 2017-03-24 |
Opis zabawki/gry:
Jaki tatuaż ma jednooki pirat? Czym walczy dzielny rycerz? Jakie zwierzątko towarzyszy małej wiedźmie? Zagraj w wyjątkowe memory i sprawdź czy znajdziesz wszystkie różniceMemory na 3 sposoby Świat baśni to wciągająca gra dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry zostały pomyślane w taki sposób by do wspólnej zabawy z bohaterami ze świata baśni można było zaprosić dzieci w różnym wieku i o różnym temperamecie.
Najprostszy wariant Pamięć idealny dla najmłodszych dzieci to klasyczne memory. Rozgrywka polega na zapamiętywaniu położenia kart i wskazaniu par. U dzieci od czwartego roku życia sprawdzi się wariant ćwiczący spostrzegawczość w którym gracze muszą nie tylko odnaleźć pary ale także wskazać trzy różnice między obrazkami. Sześciolatki mogą zagrać w najtrudniejszy z wariantów rozwijający nie tylko pamięć i spostrzegawczość ale także refleks. W tej wersji gry wszyscy uczestnicy angażują się w wyszukiwanie różnic między obrazkami z pary - liczy się więc bystre oko i szybkość
Trwałe sztywne karty zostały wykonane z troską o bezpieczeństwo dzieci i nadają się już dla dwulatków. Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne ilustracje Marty Szudygi które zachwycą graczy w każdym wieku. Dzięki zróżnicowanym wariantom gry Memory na 3 sposoby zapewni emocjonującą rozgrywkę dzieciom w rożnym wieku i o różnych upodobaniach.
Zabawki/gry „Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Świat baśni 2 4 6 ” - oprawa miękka - Producent: Edgard.