pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - strona 2


okładka książki - Publicznoprawna regulacja administracji elektronicznej

Publicznoprawna regulacja administracji elektronicznej

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Justyna Matusiak - doktor nauk prawnych, adiunkt w Instytucie Prawa i Administracji Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, stypendystka Instytutu Szwedzkiego na Uniwersytecie Sztokholmskim (Swedish Law...
pozycja niedostępna

okładka książki - Matematyka z elementami zastosowań w ekonomii

Matematyka z elementami zastosowań w ekonomii

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka zawiera zadania oraz krótkie informacje teoretyczne, przykładowe rozwiązania zadań wraz z rysunkami z zakresu: • logiki, • rachunku różniczkowego funkcji jednej i wielu zmiennych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wybrane zagadnienia z praktyki usług gastronomicznych

Wybrane zagadnienia z praktyki usług gastronomicznych

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wybrane zagadnienia z praktyki usług gastronomicznych. Podręcznik...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Wypalenie zawodowe zależy od branży, kultury organizacyjnej, miejsca pracy oraz przyjętej strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Stąd zaleca się prowadzenie odpowiedniej polityki z zakresu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Budowanie relacji z klientem biblioteki

Budowanie relacji z klientem biblioteki

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zbiór zadań z rachunkowości bankowej

Zbiór zadań z rachunkowości bankowej

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Podręcznik skierowany jest do osób zainteresowanych problematyką rachunkowości w bankach, a szczególnie do studentów szkół wyższych o profilu ekonomicznym, słuchaczy szkół policealnych na kierunku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki

Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Rynek edukacyjny w Polsce osiągnął etap dojrzałości, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe strategie zarządzania marketingowego realizowane przez uczelnie. W trosce o wzmacnianie pozycji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations

Public relations

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wykorzystanie Internetu w analizie otoczenia przedsiębiorstwa. Algotytmy ponownych odwiedzin źródeł

Wykorzystanie Internetu w analizie otoczenia przedsiębiorstwa. Algotytmy ponownych odwiedzin źródeł

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Rozwój Internetu umożliwia coraz łatwiejszą publikację i dostęp informacji. Jest on doskonałym polem eksploatacji bez względu na dziedzinę czy charakter zastosowań. Wykorzystanie jego możliwości, w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metody analizy i oceny uwarunkowań ryzyka decyzyjnego w zarządzaniu procesem świadczenia usług w szpitalach publicznych

Metody analizy i oceny uwarunkowań ryzyka decyzyjnego w zarządzaniu procesem świadczenia usług w szpitalach publicznych

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia stanowi wynik kilkuletnich studiów literaturowych i autorskich badań ankietowych. Myślą przewodnią jest przekonanie o celowości i skuteczności zarządzania ryzykiem decyzyjnym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Studia Zarządzania i Finansów nr 3/2012. Finanse wobec problemów i nowych wyzwań w gospodarce

Studia Zarządzania i Finansów nr 3/2012. Finanse wobec problemów i nowych wyzwań w gospodarce

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Cykle koniunkturalne w sposób nieubłagany rządzą gospodarką. po kryzysie pojawiają się symptomy wzrostu gospodarczego. Obecny kryzys finansowy wymusił szereg zmian, dostosowano procesy do nowych wyzwań w gospodarce, ograniczeniu uległo...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego

Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dr inż. Alicja Gębczyńska jest pracownikiem Katedry Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, specjalistą z zakresu zarządzania procesami usługowymi oraz wdrażania systemów zarządzania jakością, absolwentką studiów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dwie dekady transformacji gospodarczej i politycznej Federacji Rosyjskiej. Osiągnięcia, problemy, perspektywy

Dwie dekady transformacji gospodarczej i politycznej Federacji Rosyjskiej. Osiągnięcia, problemy, perspektywy

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Historia / Państwa świata; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Jak wskazuje Edward Lucas, „Rzeczywista walka polityczna w Rosji nie rozgrywa się przy urnie wyborczej, lecz za kulisami władzy. Elita władzy nigdy nie była zjednoczona. Zawsze były w niej głębokie podziały. Tak jak w przypadku stada wilków:...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zielona rachunkowość

Zielona rachunkowość

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Publikacja jest poświęcona nowemu zagadnieniu, mało rozpoznanemu w polskiej literaturze przedmiotu - rachunkowości ekologicznej. według autorski współczesna rachunkowość powinna sprostać wymaganiom odbiorców w zakresie pozyskiwania informacji o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia kontaktu z klientem

Psychologia kontaktu z klientem

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Usługi bankowe. Podstawowe zagadnienia

Usługi bankowe. Podstawowe zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka zawiera charakterystykę najważniejszych, klasycznych usług oferowanych przez banki klientom. W publikacji przedstawiono ekonomiczne skutki korzystania przez klientów z usług depozytowych, kredytowych i płatniczych banków oraz omówiono...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami - dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy. Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w usługach. Przykłady zastosowań

Marketing w usługach. Przykłady zastosowań

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
„Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów”. ze Wstępu Niniejsza publikacja prezentuje...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 6 : «12345...ostatnia» (111 pozycji)