Księgarnia »
Wydawnictwa »
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - strona 2
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Justyna Matusiak - doktor nauk prawnych, adiunkt w Instytucie Prawa i Administracji Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, stypendystka Instytutu Szwedzkiego na Uniwersytecie Sztokholmskim (Swedish Law...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka zawiera zadania oraz krótkie informacje teoretyczne, przykładowe rozwiązania zadań wraz z rysunkami z zakresu: • logiki, • rachunku różniczkowego funkcji jednej i wielu zmiennych,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wybrane zagadnienia z praktyki usług gastronomicznych. Podręcznik...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Wypalenie zawodowe zależy od branży, kultury organizacyjnej, miejsca pracy oraz przyjętej strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Stąd zaleca się prowadzenie odpowiedniej polityki z zakresu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Podręcznik skierowany jest do osób zainteresowanych problematyką rachunkowości w bankach, a szczególnie do studentów szkół wyższych o profilu ekonomicznym, słuchaczy szkół policealnych na kierunku...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Rynek edukacyjny w Polsce osiągnął etap dojrzałości, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe strategie zarządzania marketingowego realizowane przez uczelnie. W trosce o wzmacnianie pozycji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Rozwój Internetu umożliwia coraz łatwiejszą publikację i dostęp informacji. Jest on doskonałym polem eksploatacji bez względu na dziedzinę czy charakter zastosowań. Wykorzystanie jego możliwości, w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia stanowi wynik kilkuletnich studiów literaturowych i autorskich badań ankietowych. Myślą przewodnią jest przekonanie o celowości i skuteczności zarządzania ryzykiem decyzyjnym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Cykle koniunkturalne w sposób nieubłagany rządzą gospodarką. po kryzysie pojawiają się symptomy wzrostu gospodarczego. Obecny kryzys finansowy wymusił szereg zmian, dostosowano procesy do nowych wyzwań w gospodarce, ograniczeniu uległo...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dr inż. Alicja Gębczyńska jest pracownikiem Katedry Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, specjalistą z zakresu zarządzania procesami usługowymi oraz wdrażania systemów zarządzania jakością, absolwentką studiów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Historia / Państwa świata; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Jak wskazuje Edward Lucas, „Rzeczywista walka polityczna w Rosji nie rozgrywa się przy urnie wyborczej, lecz za kulisami władzy. Elita władzy nigdy nie była zjednoczona. Zawsze były w niej głębokie podziały. Tak jak w przypadku stada wilków:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Publikacja jest poświęcona nowemu zagadnieniu, mało rozpoznanemu w polskiej literaturze przedmiotu - rachunkowości ekologicznej. według autorski współczesna rachunkowość powinna sprostać wymaganiom odbiorców w zakresie pozyskiwania informacji o...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka zawiera charakterystykę najważniejszych, klasycznych usług oferowanych przez banki klientom. W publikacji przedstawiono ekonomiczne skutki korzystania przez klientów z usług depozytowych, kredytowych i płatniczych banków oraz omówiono...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami - dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy. Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
„Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów”. ze Wstępu Niniejsza publikacja prezentuje...
pozycja niedostępna