Księgarnia »
Wydawnictwa »
Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - strona 17
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Prace Habilitacyjne nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Przedmiotem rozważań monografii jest miasto rozumiane jako system społeczno-gospodarczy, którego różne aspekty funkcjonowania przedstawiane są z perspektywy wybranych koncepcji naukowych. Książka zainteresuje naukowców i studentów specjalizujących się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Problemem badawczym podjętym w książce jest zastosowanie statystyki małych obszarów do oceny rozwoju ekonomicznego regionów. Autorka wskazuje na możliwości i korzyści, jakie w naszych realiach dałoby zastosowanie w badaniach tej dziedziny nauki,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca wypełnia lukę na rynku wydawniczym w dziedzinie syntetycznego ujęcia problematyki lokalizacji przedsiębiorstw. Książka, choć adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, zainteresować może osoby studiujące geografię, gospodarkę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Mija już sto lat od narodzin nauki o organizacji i zarządzaniu. Niniejsza książka jest próbą spojrzenia na teoretyczny dorobek tej dziedziny naukowej z przełomu XIX i XX stulecia z perspektywy wiedzy z początku XXI...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Kees J. Storm jest prezesem zarządu AEGON Insurance Group, jednego z największych holdingów ubezpieczeniowych na świecie. W tej krótkiej publikacji opisuje, jak można poważny problem rozwiązać w przyjemny, aczkolwiek zdecydowany sposób. Zarządzanie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi pogłębione studium problemu zarządzania czasem w aspekcie teoretycznym i doświadczeń współczesnych przedsiębiorstw. Autorka korzysta z obfitej literatury zagranicznej, zwłaszcza niemieckojęzycznej. Duża część pracy poświęcona...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książkę charakteryzuje aktualność problematyki badawczej. Autor podejmuje próbę innego spojrzenia na zagadnienie partycypacji, odchodząc od wąskiego jej rozumienia kojarzonego z udziałem pracowników w zarządzaniu na rzecz bardzo szerokiego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest wytyczenie kierunków badań nad stworzeniem koncepcji, metod i technik umożliwiających zarządzanie organizacją na krawędzi chaosu. W książce ujęto także takie zagadnienia, jak: determinanty skuteczności nadzoru...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Założeniem pracy jest ujęcie w sposób systematyczny problemu negocjacji gospodarczych oraz zagadnień związanych z aspektem interpersonalnym procesu negocjacyjnego. Wnioski wypływające z przeprowadzonych badań mogą stać się inspiracją dla...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Przedmiotem rozważań publikacji jest problematyka zarządzania zasobami ludzkimi i jej związek z postrzeganiem sukcesu firmy, w ramach której jednostki i grupy pracownicze podejmują starania w celu ciągłego doskonalenia realizacji zadań...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Prezentowane w książce zagadnienia nie tylko przybliżają i umożliwiają zrozumienie problemów związanych z zarządzaniem, ale także pomagają wypracować dostatecznie realistyczny i odniesiony do praktyki sposób spostrzegania zadań kierowniczych....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka opisuje zagadnienia związane z zarządzaniem jakością w produkcji żywności w kontekście integracji Polski z Unią Europejską. Autor wskazuje narzędzia, które są pomocne w zarządzaniu jakością, w tym szczególną wagę przywiązuje do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą próbą na gruncie polskiej psychologii organizacji i zarządzania analizy zagadnienia rozwoju i doskonalenia uczestników organizacji. Na uwagę zasługują uzyskane przez autorkę wyniki badań, zwłaszcza wyniki dotyczące partycypacji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka jest wszechstronną prezentacją różnych teorii motywacji, warunków ich stosowania i ograniczeń aplikacyjnych. Pogłębionej analizie poddano wybrane teorie treści i teorie procesu, zaprezentowano zintegrowany model motywacji, a następnie...
pozycja niedostępna