Księgarnia »
Wydawnictwa »
Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - strona 16
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr 90 ze Wstępu Autpra: Praktyka funkcjonowania polskich przedsiębiorstw, w związku z konkurencją rynkową, wskazuje na rosnące znaczenie stosowania nowoczesnych systemów informatycznych, które w sposób kompleksowy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prace Habilitacyjne nr...
35.44
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
Książka podejmuje mało rozpowszechniony w polskiej literaturze przedmiotu wątek przeprojektowywania i aplikacji zmian w łańcuchach dostaw przez firmy działające na rynku polskim. Zaprezentowane w pracy rozważania mogą być przydatne dla...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest ukazanie wpływu logistyki na przyspieszenie integracji przedsiębiorstw polskich z firmami innych państw, w szerokim kontekście podstawowych zadań Unii Europejskiej, a w tym uwarunkowań rozwoju infrastruktury komunikacyjnej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
17.72
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik szczegółowo omawia różnice kulturowe oraz ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Zawiera on wiele przykładów sukcesów i niepowodzeń firm międzynarodowych, w których aspekt kulturowy odegrał...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omówieniu dwóch...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia Doktorantów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr 135. Do książki dołączona jest płyta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka należy do poszukiwanych ostatnio podręczników ujmujących w sposób kompleksowy kompendium wiedzy z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem. Wyróżniającym walorem jest ujęcie procesów zarządzania w optyce procesów przechodzenia od...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o...
24.65
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Opublikowane w pracy rezultaty badań pracowników AE w Poznaniu zostały ujęte w rozdziały: Kształtowanie struktury kapitału jako przedmiot decyzji finansowych; Zdolność do emisji akcji i obligacji a strategia finansowa; Strategia kredytu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Nie ulega wątpliwości, że istota pracy menedżera polega na rozwiązywaniu problemów, czyli na podejmowaniu decyzji. Najczęściej współczesne problemy zarządzania mają charakter złożony i wielowymiarowy, a decyzje podejmowane są w sytuacjach ryzykownych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Jest to już trzecie, zmienione wydanie podręcznika kompleksowo ujmującego problematykę związaną z przemianami własnościowymi przedsiębiorstw oraz wyceną ich wartości. Autorzy opisują wiele działań przystosowawczych przedsiębiorstw do osiągania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna