Księgarnia »
Wydawnictwa »
Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Proces poszerzania Unii Europejskiej oraz pojawienie się nowych atrakcyjnych handlowo rynków otwiera wspaniałe możliwości dla eks-porterów towarów. Jednakże polskim firmom nad wyraz rzadko udaje się wejść na zagraniczne rynki, a jeśli w ogóle...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Immanentną cecha współczesnej gospodarki są skokowe zmiany w wielu jej dziedzinach. Zmiany w otoczeniu ewoluują w kierunku globalizacji, co wymusza niekonwencjonalne zachowania się przedsiębiorstw i przyjmowanie przez nie niekonwencjonalnych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Atlas gestów, póz, wyrazów mimicznych i postaw, zaopatrzony w komentarz psychologa, ułatwiający zrozumienie niewerbalnych zachowań człowieka. Uważne przestudiowanie tego atlasu może każdemu przynieść co najmniej dwie korzyści: po pierwsze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Atlas gestów, póz, wyrazów mimicznych i postaw, zaopatrzony w komentarz psychologa, ułatwiający zrozumienie niewerbalnych zachowań człowieka. Uważne przestudiowanie tego atlasu może każdemu przynieść co najmniej dwie korzyści: po pierwsze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Oprawa: twarda;
Leksykon menedżera stanowi najobszerniejsze na naszym rynku księgarskim kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Zawiera około czterech i pół tysięca pojęć i terminów używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są tu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Bencnmarking w przewadze konkurencyjnej pozwala lepiej zrozumieć rolę benchmarkingu w standardowej praktyce zarządzania oraz proces i narzędzia wdrażania tej metody. Książka ta przedziera się przez otaczające benchmarking mity i ukazuje korzyści,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: twarda;
Z czystym sumieniem stwierdzam, że Estetyka w marketingu jest książką przełomową. (...) Jak piszą sami autorzy, estetyka w marketingu to zastosowana w produkcji, oparta na doświadczeniach sensorycznych filozofia marketingu, prowadząca...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka stanowi efekt lat praktyki reklamowej Autora na polskim rynku, połączonej z wiedza zdobyta w USA. Przedstawione w niej teksty mogą nie tylko realnie pomóc w zrozumieniu podstawowych mechanizmów działania reklamy, a po części także...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Oprawa: twarda;
Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr. Wacława Šmida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona jest dla wszystkich kierujących sprzedawcami osób, a więc zarówno tych, dla których jest to ich wyłącznym zadaniem, jak i tych, dla których stanowi ono zaledwie element szerzej zakreślonych obowiązków. Mogą z niej skorzystać...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Wierzymy, że książka ta dostanie się w ręce wszystkich tych, którzy stawiają sobie pytania dotyczące wielowymiarowości ludzkiego funkcjonowania, także funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Główną treścią książki jest prezentacja jednej z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
(...) Ten aktualny i znaczqcy zamysł opracowania poparty jest sensowną zawartością merytoryczna i interesującą propozycją dydaktycznq. Recenzowany zbiór zadań obok wstępu, podkreślającego jego zamysł, wskazuje stosowanie konta oraz skróty...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Decyzje w dzisiejszym świecie, szczególnie decyzje w polityce i w biznesie nie mogą być podejmowane na podstawie doświadczenia, intuicji czy tzw. mądrości życiowej, lecz muszą być dobrze przemyślane i opracowane, w przeciwnym wypadku często okazują...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Oprawa: miękka;
Business Climate in Po/ancfjest książka przeznaczoną dla menedżerów, studentów kierunków ekonomicznych oraz wszystkich osób pragnących poszerzyć swoje słownictwo z zakresu Business English. W zamyśle autorów Business Climate in Polana przewidziany...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
WSTĘP: WYZWANIA STOJĄCE PRZED PRZEDSIĘBIORSTWAMI POCZĄTKU XXI WIEKU Światowa gospodarka lat dziewięćdziesiątych ulega gwałtownym zmianom. Wielu autorów nie tylko teoretyków zarządzania i ekonomistów, analizuje proces transformacji społeczeństw...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Równie ważną rolę spełnia w nowoczesnym przedsiębiorstwie marketing, który kreuje jego rozwój i umożliwia osiągnięcie sukcesu. Oznacza to, że każde przedsiębiorstwo powinno stosować zarządzanie marketingowe i budować strategię marketingową, która...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Prowadząc rozważania poświęcone doborowi kadr, Autor stara się łączyć psychologię umysłu, osobowości i temperamentu z wiedza z zakresu zarządzania. Unika jednak kostycznych schematów i mrówczych wyliczeń, oferując Czytelnikowi przystępny wywód....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
To książka wyjątkowa, adresowana jest bowiem zarówno do twórców komu- nikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory...
pozycja niedostępna