Księgarnia »
Wydawnictwa »
Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego - strona 33
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Publikacja ukazuje nowe tendencje w ekonomii związane z burzliwym rozwojem Internetu - tak zwanej nowej ekonomii. Określenie to podkreśla nowość narzędzi i metod, a nie praw i zasad ekonomii. W książce przedstawiono podstawowe problemy globalizacji,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Praca ma charakter teoretyczny i jest pogłębioną teorią kapitału na tle kategorii finansowych oraz próbą zbadania teorii w aspekcie strumieniowego charakteru kapitału. Według autorki rozprawy kapitał, który jest źródłem finansowania aktywów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Spółki pracownicze nie odegrały bezpośrednio decydującej roli w przemianach ekonomicznych, jednak rezultaty osiągane przez nie na tym polu, zarówno w skali mikro jak i makroekonomicznej, znacznie wpłynęły na cały proces. Pomimo różnych,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest problematyce szeroko rozumianego diagnozowania obszarów, porusza więc temat ważny i bardzo aktualny, biorąc pod uwagę potrzeby samorządów terytorialnych w zakresie metod prowadzenia badań przestrzennych, planowania i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka ma charakter diagnostyczno-metodyczny. Podjęto w niej próbę analizy potencjału rozwojowego polskich przedsiębiorstw w latach 90. XX wieku w odniesieniu do poziomu rozwoju całej gospodarki polskiej. Zidentyfikowano te grupy przedsiębiorstw...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Niniejsza pomoc dydaktyczna powstała z inicjatywy dwu uczelni: Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz praktyków ubezpieczeń, wywodzących się z PZU S.A. Mamy ufność, że przydatność tej pozycji docenią studenci...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
Opracowanie, adresowane głównie do studentów kierunku finanse i bankowość, specjalność rachunkowość, może być również wykorzystane przez słuchaczy innych kierunków studiów, studiów podyplomowych i praktyków zajmujących się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Podejście regionalne w teorii innowacji w ostatnich piętnastu latach szybko zyskuje na znaczeniu. Celem książki jest ocena uwarunkowań lokalizacyjnych i technologicznych dla różnej wielkości przedsiębiorstw przemysłowych na zróżnicowany...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna