Księgarnia »
Wydawnictwa »
Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego - strona 32
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Ontologia; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Etyka; Oprawa: miękka;
Jest to książka o wolności. Pisać o wolności jest trudno i niewdzięcznie. Wszyscy się na niej znają, i to nie tylko filozofowie. Wolność dotyczy każdego, a więc i każdy wydaje się być kompetentny w podejmowanej dyskusji o wolności. A jednak, wbrew...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Filozofia nauki; Oprawa: miękka;
Powstanie i ewolucja życia są zarówno zagadnieniem biologicznym, jak i filozoficznym. Książka jest pomyślana jako próba zastosowania autorskiej strategii redukcjonistycznej do wyjaśniania różnych kontekstów życia: od abiotycznych teorii M. Eigena i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Powszechne wykorzystywanie pojęć kreatywność i innowacje w celach marketingowych, a więc używanie ich bez pokrycia w rzeczywistości, powoduje pewne zamieszanie znaczeniowe. Autorzy wyjaśniają te bardzo popularne obecnie pojęcia, analizują...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Publikacja ukazuje nowe tendencje w ekonomii związane z burzliwym rozwojem Internetu - tak zwanej nowej ekonomii. Określenie to podkreśla nowość narzędzi i metod, a nie praw i zasad ekonomii. W książce przedstawiono podstawowe problemy globalizacji,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Praca ma charakter teoretyczny i jest pogłębioną teorią kapitału na tle kategorii finansowych oraz próbą zbadania teorii w aspekcie strumieniowego charakteru kapitału. Według autorki rozprawy kapitał, który jest źródłem finansowania aktywów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Spółki pracownicze nie odegrały bezpośrednio decydującej roli w przemianach ekonomicznych, jednak rezultaty osiągane przez nie na tym polu, zarówno w skali mikro jak i makroekonomicznej, znacznie wpłynęły na cały proces. Pomimo różnych,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest problematyce szeroko rozumianego diagnozowania obszarów, porusza więc temat ważny i bardzo aktualny, biorąc pod uwagę potrzeby samorządów terytorialnych w zakresie metod prowadzenia badań przestrzennych, planowania i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka ma charakter diagnostyczno-metodyczny. Podjęto w niej próbę analizy potencjału rozwojowego polskich przedsiębiorstw w latach 90. XX wieku w odniesieniu do poziomu rozwoju całej gospodarki polskiej. Zidentyfikowano te grupy przedsiębiorstw...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Niniejsza pomoc dydaktyczna powstała z inicjatywy dwu uczelni: Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz praktyków ubezpieczeń, wywodzących się z PZU S.A. Mamy ufność, że przydatność tej pozycji docenią studenci...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
Opracowanie, adresowane głównie do studentów kierunku finanse i bankowość, specjalność rachunkowość, może być również wykorzystane przez słuchaczy innych kierunków studiów, studiów podyplomowych i praktyków zajmujących się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna