Księgarnia »
Wydawnictwa »
Naukowe PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN - strona 383
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z...
78.56
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Ideę książki stanowi przekonanie o potrzebie ciągłego doskonalenia sposobów pomiaru zjawisk zachodzących w otaczającym nas świecie. Dążność do swobodnego poruszania się w gąszczu wciąż narastającej liczby informacji jawi się obecnie jednym z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Ontologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Głównym przesłaniem tej pracy jest przekonanie, że wszystkie znane teorie ekonomiczne zawierają w swoich założeniach wątki metafizyczne, co powoduje, że duży obszar zjawisk o charakterze ekonomicznym, w tym zwłaszcza zjawisk mających nastąpić...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Niniejszy podręcznik zawiera rozwiązania problemów przedstawionych po każdym rozdziale podręcznika podstawowego Davida Romera Makroekonomia dla...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy o historii, rozwoju i strukturach dwóch najważniejszych systemów integracyjnych - Unii Europejskiej i Rady Europy. Leksykon jest też źródłem wiedzy o organizacjach związanych z nimi traktatowo lub statutowo. Przedstawia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
W krajach zachodnich w wyniku przyjętych koncepcji rozwoju, w centrum zainteresowania ekonomistów od wielu lat pozostają problemy struktury kapitału. Prekursorem w tej dziedzinie był D. Durand, a wyjątkowy wkład w rozwój teorii struktury...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Liberalizacja obrotów kapitałowych i prawa dewizowego jest obecnie tematem bardzo aktualnym, budzącym jednocześnie wiele kontrowersji. Z jednej strony, swobodne przepływy finansowe są jak najbardziej pożądane, umożliwiają, bowiem łatwiejsze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Drugie, poprawione wydanie pracy, która w Polsce po raz pierwszy ukazała się w 1994 roku i zdobyła uznanie tak osób studiujących zarządzanie, jak i praktyków gospodarczych. Książka jest rodzajem samouczka, tzn. podręcznika do programowanego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Niezbędny podczas zajęć podręcznik akademicki z zakresu rynku rolniczego. Przydatna lektura dla aktywnych uczestników rynków zorganizowanych. ■ Kluczowe zagadnienia dotyczące rynku i analizy cen ■ Podstawowe pojęcia i techniki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań dotyczących handlu technologiami we współczesnej gospodarce. Przedmiotem rozważań autorki są m.in.: kierunki popytu na towary zaawansowanej technologii w handlu międzynarodowym w głównych regionach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Autorzy postawili sobie za cel wskazanie nowych aspektów konkurencyjności występujących w teorii (metod, źródeł, przesłanek, instrumentów itd.). Celem aplikacyjnym jest upowszechnienie nowoczesnych narzędzi ekonomicznych wśród przedstawicieli...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka omawia jeden z najistotniejszych problemów współczesnego świata – zagadnienie rozwoju zrównoważonego i trwałego, opartego na racjonalnym gospodarowaniu trzema rodzajami kapitału: ekonomicznym, ludzkim i przyrodniczym. Z tego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka wychodzi naprzeciw niezbędnej potrzebie edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupełnić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka zapoznaje czytelnika z problematyką inwestycji zagranicznych w krajowym sektorze finansowym oraz ich konsekwencji dla struktury i własności różnego rodzaju instytucji finansowych. Jest to pierwsze tak szczegółowe, a jednocześnie obejmujące...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Waga kapitału intelektualnego była, zarówno w teorii jak i praktyce, dostrzegana już dawno. Nigdy wcześniej jednak nie pojawiło się na ten temat tyle publikacji i nie podejmowano prób jego wyliczania. Coraz częściej dostrzega się, bowiem, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących...
101.94
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest programowym zestawem testów z zakresu rachunkowości finansowej, co jest nietypowe dla polskiej konwencji edukacji. Książka ta może być z łatwością wykorzystywana nawet do samodzielnego studiowania rachunkowości. Ułatwia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest poświęcona problematyce decyzji inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Autor omawia wszystkie najistotniejsze aspekty oceny projektów inwestycyjnych realizowanych...
pozycja niedostępna