Księgarnia »
Wydawnictwa »
Naukowe PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN - strona 381
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsze publikacja stanowi kompendium wiedzy ekonomicznej na temat ubezpieczenia, jako jednego z narzędzi zarządzania ryzykiem. Autorzy wyjaśniają rolę i miejsce ubezpieczeń w działalności podmiotów gospodarczych uwikłanych w zagadnienie ryzyka....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Publikacje dotyczące zarządzania przedsiębiorstwem koncentrują się głównie na funkcjach kierowniczych. Dlatego nasz podręcznik jest nowością dla polskiego czytelnika. Ujmuje on bowiem całą złożoność zarządzania działalnością podstawową i pomocniczą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Zarządzanie operacyjne W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, zwiększa się nacisk na jakość oraz zamieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
O powodzeniu lub porażce przedsiębiorstwa - zarówno w kategoriach rynkowych, jak i pod względem dochodów - decyduje umiejętność dostarczania wyrobów w określonym czasie i w odpowiednie miejsce. Podręcznik ten prezentuje koncepcję łańcucha podaży i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Na polskim rynku są już podręczniki z zarządzania operacjami (procesami). Nie ma jednak pozycji, która przede wszystkim opisywałaby konkretne przypadki, a w ten sposób najlepiej pokazywałaby, jak zarządzanie operacyjne może przyczynić się do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca obejmuje przykłady z rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej. W stosunku do wydania amerykańskiego pominięto zagadnienia rachunkowości finansowej, dotyczące niemal wyłącznie problematyki podatkowej, bazującej na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja stanowi zbiór 31 artykułów dających obraz metod i wyników badań zachowania się konsumenta w Europie. Czytelnik uzyskuje wgląd w bogactwo i różnorodność prowadzonych badań w najbogatszych krajach Europy, krajach, które należą do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Jako dyscyplina naukowa organizational behavior zajmuje się badaniem jednostek i grup społecznych w systemie organizacyjnym. Znajomość tej dyscypliny pozwala zrozumieć, przewidywać i kształtować zachowania ludzi w organizacjach. Wszystko wskazuje na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Od kilkudziesięciu lat rozwijają się teorie przedsiębiorstwa, budowane poza głównym nurtem ekonomii neoklasycznej i zrywające z uproszczeniami mikroekonomii. Poglądy te mają charakter interdyscyplinarny. Przedsiębiorstwo rozumiane jako splot...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka Paula Krugmana, światowej sławy ekonomisty, zawiera analizę przyczyn i przebiegu kryzysów finansowo-gospodarczych, które miały miejsce w latach 1997-1999. Dotyczy ona zagadnień, stanowiących istotę zagrożeń, jaką niesie ze sobą globalizacja...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Z przyjemnością przekazujemy Państwu publikację prezentującą badania nad istotą pracy w zarządzaniu oraz menedżerskie sposoby radzenia sobie z najtrudniejszymi problemami. Obserwując życie i doświadczenia menedżerów, którzy dążąc do sukcesu w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Wraz z postępami globalizacji coraz pilniejsza staje się potrzeba harmonizacji – w skali międzynarodowej – standardów rachunkowości i zasad sporządzania sprawozdań finansowych. Koordynacji i współpracy w tej dziedzinie służą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Publikacja jest pierwszą od wielu lat próbą reinterpretacji dotychczasowego dorobku teorii organizacji, opartą na nowej oryginalnej koncepcji. Polega ona na wielości równouprawnionych sposobów i punktów widzenia rzeczywistości w analizie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Świetnie skonstruowany podręcznik, autorstwa profesora Stanford University, z zakresu teorii inwestycji finansowych, głównie teorii portfela. Praca zbudowana w sposób linearny, tzn. zagadnienia omawiane w poszczególnych rozdziałach mają swoje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Celem niniejszej książki jest przekazanie pewnego kompendium wiedzy o metodyce rozwiązywania problemów zarządzania, o organizowaniu i reorganizowaniu jako wiedzy stosowanej, wykorzystującej w praktycznym działaniu teoretyczne założenia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Praca stanowi przegląd głównych problemów (m.in. rynku pieniężnego, rynku kapitałowego, rynku ubezpieczeniowego i systemu bankowego) dotyczących poszczególnych ogniw polskiego systemu finansowego, a także w sferze jego powiązań z sektorem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: twarda;
Profesor Jean-Jeaques Lambin jest jednym z najbardziej znanych autorów publikujących w języku francuskim. Książka jego stanowi pierwsze całościowe ujęcie tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca stanowi kompleksowe ujęcie dotyczące najważniejszych zagadnień, związanych z gospodarką, majątkiem trwałym, jego finansowaniem i oceną efektywności inwestowania w przedsiębiorstwo. Autor przedstawił wszystkie najistotniejsze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować ją jako prezent od odbiorców, gdyż dzięki...
pozycja niedostępna