pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Naukowe PWN

Wydawnictwo Naukowe PWN - strona 381


okładka książki - Zarządzanie ryzykiem a ubezpieczenia

Zarządzanie ryzykiem a ubezpieczenia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsze publikacja stanowi kompendium wiedzy ekonomicznej na temat ubezpieczenia, jako jednego z narzędzi zarządzania ryzykiem. Autorzy wyjaśniają rolę i miejsce ubezpieczeń w działalności podmiotów gospodarczych uwikłanych w zagadnienie ryzyka....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie. Produkcja i usługi

Zarządzanie. Produkcja i usługi

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Publikacje dotyczące zarządzania przedsiębiorstwem koncentrują się głównie na funkcjach kierowniczych. Dlatego nasz podręcznik jest nowością dla polskiego czytelnika. Ujmuje on bowiem całą złożoność zarządzania działalnością podstawową i pomocniczą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie operacyjne + Podręcznik zarządzania jakością

Zarządzanie operacyjne + Podręcznik zarządzania jakością

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Zarządzanie operacyjne W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, zwiększa się nacisk na jakość oraz zamieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie globalnym łańcuchem podaży

Zarządzanie globalnym łańcuchem podaży

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
O powodzeniu lub porażce przedsiębiorstwa - zarówno w kategoriach rynkowych, jak i pod względem dochodów - decyduje umiejętność dostarczania wyrobów w określonym czasie i w odpowiednie miejsce. Podręcznik ten prezentuje koncepcję łańcucha podaży i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola

Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie działalnością operacyjną. Analiza przypadków

Zarządzanie działalnością operacyjną. Analiza przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Na polskim rynku są już podręczniki z zarządzania operacjami (procesami). Nie ma jednak pozycji, która przede wszystkim opisywałaby konkretne przypadki, a w ten sposób najlepiej pokazywałaby, jak zarządzanie operacyjne może przyczynić się do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zadania z rachunkowości

Zadania z rachunkowości

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca obejmuje przykłady z rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej. W stosunku do wydania amerykańskiego pominięto zagadnienia rachunkowości finansowej, dotyczące niemal wyłącznie problematyki podatkowej, bazującej na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie

Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja stanowi zbiór 31 artykułów dających obraz metod i wyników badań zachowania się konsumenta w Europie. Czytelnik uzyskuje wgląd w bogactwo i różnorodność prowadzonych badań w najbogatszych krajach Europy, krajach, które należą do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania ludzi w organizacji

Zachowania ludzi w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Jako dyscyplina naukowa organizational behavior zajmuje się badaniem jednostek i grup społecznych w systemie organizacyjnym. Znajomość tej dyscypliny pozwala zrozumieć, przewidywać i kształtować zachowania ludzi w organizacjach. Wszystko wskazuje na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne teorie przedsiębiorstwa

Współczesne teorie przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Od kilkudziesięciu lat rozwijają się teorie przedsiębiorstwa, budowane poza głównym nurtem ekonomii neoklasycznej i zrywające z uproszczeniami mikroekonomii. Poglądy te mają charakter interdyscyplinarny. Przedsiębiorstwo rozumiane jako splot...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wracają problemy kryzysu gospodarczego

Wracają problemy kryzysu gospodarczego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka Paula Krugmana, światowej sławy ekonomisty, zawiera analizę przyczyn i przebiegu kryzysów finansowo-gospodarczych, które miały miejsce w latach 1997-1999. Dotyczy ona zagadnień, stanowiących istotę zagrożeń, jaką niesie ze sobą globalizacja...
pozycja niedostępna

okładka książki - W poszukiwaniu doskonałego zarządzania

W poszukiwaniu doskonałego zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Z przyjemnością przekazujemy Państwu publikację prezentującą badania nad istotą pracy w zarządzaniu oraz menedżerskie sposoby radzenia sobie z najtrudniejszymi problemami. Obserwując życie i doświadczenia menedżerów, którzy dążąc do sukcesu w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria rachunkowości

Teoria rachunkowości

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Wraz z postępami globalizacji coraz pilniejsza staje się potrzeba harmonizacji – w skali międzynarodowej – standardów rachunkowości i zasad sporządzania sprawozdań finansowych. Koordynacji i współpracy w tej dziedzinie służą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria organizacji

Teoria organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Publikacja jest pierwszą od wielu lat próbą reinterpretacji dotychczasowego dorobku teorii organizacji, opartą na nowej oryginalnej koncepcji. Polega ona na wielości równouprawnionych sposobów i punktów widzenia rzeczywistości w analizie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria inwestycji finansowych

Teoria inwestycji finansowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Świetnie skonstruowany podręcznik, autorstwa profesora Stanford University, z zakresu teorii inwestycji finansowych, głównie teorii portfela. Praca zbudowana w sposób linearny, tzn. zagadnienia omawiane w poszczególnych rozdziałach mają swoje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Celem niniejszej książki jest przekazanie pewnego kompendium wiedzy o metodyce rozwiązywania problemów zarządzania, o organizowaniu i reorganizowaniu jako wiedzy stosowanej, wykorzystującej w praktycznym działaniu teoretyczne założenia...
pozycja niedostępna

okładka książki - System finansowy w Polsce. Lata dziewięćdziesiąte

System finansowy w Polsce. Lata dziewięćdziesiąte

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Praca stanowi przegląd głównych problemów (m.in. rynku pieniężnego, rynku kapitałowego, rynku ubezpieczeniowego i systemu bankowego) dotyczących poszczególnych ogniw polskiego systemu finansowego, a także w sferze jego powiązań z sektorem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczne zarządzanie marketingowe

Strategiczne zarządzanie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: twarda;
Profesor Jean-Jeaques Lambin jest jednym z najbardziej znanych autorów publikujących w języku francuskim. Książka jego stanowi pierwsze całościowe ujęcie tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rzeczowy majątek trwały. Amortyzacja i inwestycje rzeczowe w finansach przedsiębiorstw

Rzeczowy majątek trwały. Amortyzacja i inwestycje rzeczowe w finansach przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca stanowi kompleksowe ujęcie dotyczące najważniejszych zagadnień, związanych z gospodarką, majątkiem trwałym, jego finansowaniem i oceną efektywności inwestowania w przedsiębiorstwo. Autor przedstawił wszystkie najistotniejsze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta

Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować ją jako prezent od odbiorców, gdyż dzięki...
pozycja niedostępna

Strona 381 z 406 : «pierwsza...379380381382383...ostatnia» (8116 pozycji)