Księgarnia »
Wydawnictwa »
Naukowe PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN - strona 348
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Publikacja zawiera materiały pomocnicze do podręcznika Mikroekonomia Hala R. Variana. Książka prezentuje ćwiczenia, które żywo rozbudzają wyobraźnię studentów ekonomii pragnących rozwinąć swoje myślenie na tematy gospodarcze. Przedstawia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Ideę książki stanowi przekonanie o potrzebie ciągłego doskonalenia sposobów pomiaru zjawisk zachodzących w otaczającym nas świecie. Dążność do swobodnego poruszania się w gąszczu wciąż narastającej liczby informacji jawi się obecnie jednym z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Ontologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Głównym przesłaniem tej pracy jest przekonanie, że wszystkie znane teorie ekonomiczne zawierają w swoich założeniach wątki metafizyczne, co powoduje, że duży obszar zjawisk o charakterze ekonomicznym, w tym zwłaszcza zjawisk mających nastąpić...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Niniejszy podręcznik zawiera rozwiązania problemów przedstawionych po każdym rozdziale podręcznika podstawowego Davida Romera Makroekonomia dla...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy o historii, rozwoju i strukturach dwóch najważniejszych systemów integracyjnych - Unii Europejskiej i Rady Europy. Leksykon jest też źródłem wiedzy o organizacjach związanych z nimi traktatowo lub statutowo. Przedstawia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
W krajach zachodnich w wyniku przyjętych koncepcji rozwoju, w centrum zainteresowania ekonomistów od wielu lat pozostają problemy struktury kapitału. Prekursorem w tej dziedzinie był D. Durand, a wyjątkowy wkład w rozwój teorii struktury...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Liberalizacja obrotów kapitałowych i prawa dewizowego jest obecnie tematem bardzo aktualnym, budzącym jednocześnie wiele kontrowersji. Z jednej strony, swobodne przepływy finansowe są jak najbardziej pożądane, umożliwiają, bowiem łatwiejsze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Drugie, poprawione wydanie pracy, która w Polsce po raz pierwszy ukazała się w 1994 roku i zdobyła uznanie tak osób studiujących zarządzanie, jak i praktyków gospodarczych. Książka jest rodzajem samouczka, tzn. podręcznika do programowanego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Niezbędny podczas zajęć podręcznik akademicki z zakresu rynku rolniczego. Przydatna lektura dla aktywnych uczestników rynków zorganizowanych. ■ Kluczowe zagadnienia dotyczące rynku i analizy cen ■ Podstawowe pojęcia i techniki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań dotyczących handlu technologiami we współczesnej gospodarce. Przedmiotem rozważań autorki są m.in.: kierunki popytu na towary zaawansowanej technologii w handlu międzynarodowym w głównych regionach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Autorzy postawili sobie za cel wskazanie nowych aspektów konkurencyjności występujących w teorii (metod, źródeł, przesłanek, instrumentów itd.). Celem aplikacyjnym jest upowszechnienie nowoczesnych narzędzi ekonomicznych wśród przedstawicieli...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka omawia jeden z najistotniejszych problemów współczesnego świata – zagadnienie rozwoju zrównoważonego i trwałego, opartego na racjonalnym gospodarowaniu trzema rodzajami kapitału: ekonomicznym, ludzkim i przyrodniczym. Z tego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka wychodzi naprzeciw niezbędnej potrzebie edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupełnić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka zapoznaje czytelnika z problematyką inwestycji zagranicznych w krajowym sektorze finansowym oraz ich konsekwencji dla struktury i własności różnego rodzaju instytucji finansowych. Jest to pierwsze tak szczegółowe, a jednocześnie obejmujące...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Waga kapitału intelektualnego była, zarówno w teorii jak i praktyce, dostrzegana już dawno. Nigdy wcześniej jednak nie pojawiło się na ten temat tyle publikacji i nie podejmowano prób jego wyliczania. Coraz częściej dostrzega się, bowiem, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących...
94.67
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest programowym zestawem testów z zakresu rachunkowości finansowej, co jest nietypowe dla polskiej konwencji edukacji. Książka ta może być z łatwością wykorzystywana nawet do samodzielnego studiowania rachunkowości. Ułatwia...
pozycja niedostępna