pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 30


okładka książki - Przedsiębiorstwo wobec globalizacji i integracji

Przedsiębiorstwo wobec globalizacji i integracji

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce

Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie nowym produktem

Zarządzanie nowym produktem

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Podstawowe tematy rozwijane w pracy dotyczą powstawania koncepcji nowego produktu dla firmy, tworzenia strategii jego rozwoju oraz zarządzania produktem w trakcie produkcji. Uzupełnieniem teorii są przykłady rozwiązań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Możliwości inwestowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Les opportunités dinvestissement et de developpement des PME en Pologne

Możliwości inwestowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Les opportunités dinvestissement et de developpement des PME en Pologne

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca powstała w wyniku francusko-polskiego seminarium, które odbyło się w Warszawie, w SGH, w dniu 18.10.2002 roku. Referaty napisane przez francuskich i polskich uczestników seminarium złożyły się na interesującą książkę osadzoną wyraźnie w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Systemy Corporate Governance a efektywność zarządzania spółką kapitałową

Systemy Corporate Governance a efektywność zarządzania spółką kapitałową

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Publikacja ma charakter studium naukowego opartego na doświadczeniach i badaniach. Jest kompleksowym przedstawieniem zagadnienia dotyczącego corporate governance i stosowanych mechanizmów nadzoru w rozwiniętych gospodarkach państw Zachodu. Do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorczość. Przedsiębiorstwo. Rynek

Przedsiębiorczość. Przedsiębiorstwo. Rynek

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi pamiątkową monografię wydaną z okazji 50-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Mariana Strużyckiego w Szkole Głównej Handlowej (SGPiS) w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie

Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Informacja i wiedza są obecnie traktowane jako jeden z ważniejszych zasobów produkcyjnych przedsiębiorstw. W erze informacyjnej przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu zależą od technologii informacyjnej, która obejmuje znacznie więcej niż...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konkurencja a transformacja w Polsce. Wybrane aspekty polityki gospodarczej

Konkurencja a transformacja w Polsce. Wybrane aspekty polityki gospodarczej

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Książka ukazuje nowe zjawiska w dziedzinie konkurencji i konkurencyjności. Rewolucyjne zmiany będące skutkiem globalizacji, deregulacji i liberalizacji gospodarki, ograniczające lub wręcz eliminujące konkurencyjność stymulowaną – dotacje,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Informacja

Informacja

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Informatyka, zajmując się technologiami i procesami informacyjnymi, rozpatruje informację pośrednio, przez budowanie instrumentów do jej gromadzenia, przechowywania, przetwarzania, przekazywania,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Funkcje menedżerskie. Teoria i praktyka

Funkcje menedżerskie. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W publikacji dokonano naukowej analizy prac studentów, w których opisane przykłady z praktyki funkcjonowania różnych firm stanowią prawdziwe bogactwo zarówno dla studentów jak i menedżerów różnego szczebla zarządzania. Ponadto dokonano...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie integracji firm w fuzjach i przejęciach

Strategie integracji firm w fuzjach i przejęciach

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest przedstawienie najnowszych poglądów na integrację firm w fuzjach i przejęciach, ze szczególnym uwzględnieniem związków między strategią a kulturą organizacyjną, warunkującymi skuteczność tych procesów oraz przedstawienie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach

Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Teoria zarządzania wiedzą jest nową koncepcją w naukach ekonomicznych. Głównymi podmiotami gospodarczymi, które przyczyniły się do rozpowszechnienia koncepcji związanych z zarządzaniem wiedzą były firmy konsultingowe. To one jako jedne z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczna transformacja polskich przedsiębiorstw

Strategiczna transformacja polskich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Mija piętnasty rok transformacji polskiej gospodarki. Jak poradziły sobie polskie przedsiębiorstwa z wyzwaniami gospodarki rynkowej Jak zmieniły swoje strategie, relacje z klientami i dostawcami, metody walki konkurencyjnej W jakim...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria przedsiębiorstwa. Wybrane zagadnienia

Teoria przedsiębiorstwa. Wybrane zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwo podlega istotnym zmianom, które dotykają wszystkich kluczowych zagadnień jego funkcjonowania. Jaka jest istota przedsiębiorstwa, jakie są motywy powstawania przedsiębiorstw, czy można określić granice przedsiębiorstwa,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarys teorii przedsiębiorstwa opartej na władzy

Zarys teorii przedsiębiorstwa opartej na władzy

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca składa się z sześciu rozdziałów, których kolejność i treść zostały podporządkowane przedstawionemu celowi podstawowemu i celom cząstkowym. Rozdział 1. dotyczy miejsca i roli władzy w teorii przedsiębiorstwa. Przedmiotem analizy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Modern Advertising

Modern Advertising

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jest to podręcznik w języku angielskim. Głównym celem książki jest prezentacja najnowszych trendów w reklamie, takich jak posługiwanie się strategią zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanie najnowszych nośników reklamowych....
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesna etykieta

Współczesna etykieta

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prezentowany materiał obejmuje zagadnienia dotyczące współczesnej etykiety biznesmena, menedżera, pracownika. Książka ma stanowić przyjazną pomoc w momentach rozterek i wątpliwości obyczajowych. Opisuje ona najważniejsze reguły zachowania się w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Protokół dyplomatyczny i dobre obyczaje

Protokół dyplomatyczny i dobre obyczaje

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Przekazujemy Czytelnikom kolejne, siódme wydanie naszego podręcznika, który spotkał się z szerokim zainteresowaniem zarówno studentów, jak i osób ubiegających się o pracę w instytucjach europejskich. Został on także dobrze przyjęty przez...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prawo traktatów

Prawo traktatów

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prawo handlowe

Prawo handlowe

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

Strona 30 z 36 : «pierwsza...2829303132...ostatnia» (707 pozycji)