Księgarnia »
Wydawnictwa »
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 25
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W publikacji dokonano naukowej analizy prac studentów, w których opisane przykłady z praktyki funkcjonowania różnych firm stanowią prawdziwe bogactwo zarówno dla studentów jak i menedżerów różnego szczebla zarządzania. Ponadto dokonano...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest przedstawienie najnowszych poglądów na integrację firm w fuzjach i przejęciach, ze szczególnym uwzględnieniem związków między strategią a kulturą organizacyjną, warunkującymi skuteczność tych procesów oraz przedstawienie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Teoria zarządzania wiedzą jest nową koncepcją w naukach ekonomicznych. Głównymi podmiotami gospodarczymi, które przyczyniły się do rozpowszechnienia koncepcji związanych z zarządzaniem wiedzą były firmy konsultingowe. To one jako jedne z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Mija piętnasty rok transformacji polskiej gospodarki. Jak poradziły sobie polskie przedsiębiorstwa z wyzwaniami gospodarki rynkowej Jak zmieniły swoje strategie, relacje z klientami i dostawcami, metody walki konkurencyjnej W jakim...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwo podlega istotnym zmianom, które dotykają wszystkich kluczowych zagadnień jego funkcjonowania. Jaka jest istota przedsiębiorstwa, jakie są motywy powstawania przedsiębiorstw, czy można określić granice przedsiębiorstwa,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca składa się z sześciu rozdziałów, których kolejność i treść zostały podporządkowane przedstawionemu celowi podstawowemu i celom cząstkowym. Rozdział 1. dotyczy miejsca i roli władzy w teorii przedsiębiorstwa. Przedmiotem analizy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jest to podręcznik w języku angielskim. Głównym celem książki jest prezentacja najnowszych trendów w reklamie, takich jak posługiwanie się strategią zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanie najnowszych nośników reklamowych....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prezentowany materiał obejmuje zagadnienia dotyczące współczesnej etykiety biznesmena, menedżera, pracownika. Książka ma stanowić przyjazną pomoc w momentach rozterek i wątpliwości obyczajowych. Opisuje ona najważniejsze reguły zachowania się w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Przekazujemy Czytelnikom kolejne, siódme wydanie naszego podręcznika, który spotkał się z szerokim zainteresowaniem zarówno studentów, jak i osób ubiegających się o pracę w instytucjach europejskich. Został on także dobrze przyjęty przez...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera podstawowe, niezbędne wiadomości do zrozumienia wykładów z kolejnych przedmiotów prawniczych, a zwłaszcza prawa cywilnego i prawa handlowego.Celem pracy jest zapoznanie czytelnika z tymi gałęziami prawa, z którymi będzie się stykał...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna