pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 24


okładka książki - Sprawne zarządzanie organizacją. Zarys teorii i praktyki

Sprawne zarządzanie organizacją. Zarys teorii i praktyki

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Spółdzielczość we współczesnej gospodarce

Spółdzielczość we współczesnej gospodarce

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem

Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Elementy etyki gospodarowania

Elementy etyki gospodarowania

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy marketingu

Podstawy marketingu

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zintegrowany łańcuch dostaw. Doświadczenia globalne i polskie

Zintegrowany łańcuch dostaw. Doświadczenia globalne i polskie

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Socjotechnika oddziaływania

Socjotechnika oddziaływania

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej

Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Doskonalenie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach, a świadomość menedżerska

Doskonalenie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach, a świadomość menedżerska

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria i praktyka handlu wewnątrzgałęziowego. Seria: Monografie i opracowania

Teoria i praktyka handlu wewnątrzgałęziowego. Seria: Monografie i opracowania

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ryzyko gospodarowania a strategie konkurencji

Ryzyko gospodarowania a strategie konkurencji

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorstwo wobec globalizacji i integracji

Przedsiębiorstwo wobec globalizacji i integracji

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce

Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie nowym produktem

Zarządzanie nowym produktem

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Podstawowe tematy rozwijane w pracy dotyczą powstawania koncepcji nowego produktu dla firmy, tworzenia strategii jego rozwoju oraz zarządzania produktem w trakcie produkcji. Uzupełnieniem teorii są przykłady rozwiązań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Możliwości inwestowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Les opportunités dinvestissement et de developpement des PME en Pologne

Możliwości inwestowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Les opportunités dinvestissement et de developpement des PME en Pologne

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca powstała w wyniku francusko-polskiego seminarium, które odbyło się w Warszawie, w SGH, w dniu 18.10.2002 roku. Referaty napisane przez francuskich i polskich uczestników seminarium złożyły się na interesującą książkę osadzoną wyraźnie w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Systemy Corporate Governance a efektywność zarządzania spółką kapitałową

Systemy Corporate Governance a efektywność zarządzania spółką kapitałową

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Publikacja ma charakter studium naukowego opartego na doświadczeniach i badaniach. Jest kompleksowym przedstawieniem zagadnienia dotyczącego corporate governance i stosowanych mechanizmów nadzoru w rozwiniętych gospodarkach państw Zachodu. Do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorczość. Przedsiębiorstwo. Rynek

Przedsiębiorczość. Przedsiębiorstwo. Rynek

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi pamiątkową monografię wydaną z okazji 50-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Mariana Strużyckiego w Szkole Głównej Handlowej (SGPiS) w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie

Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Informacja i wiedza są obecnie traktowane jako jeden z ważniejszych zasobów produkcyjnych przedsiębiorstw. W erze informacyjnej przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu zależą od technologii informacyjnej, która obejmuje znacznie więcej niż...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konkurencja a transformacja w Polsce. Wybrane aspekty polityki gospodarczej

Konkurencja a transformacja w Polsce. Wybrane aspekty polityki gospodarczej

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Książka ukazuje nowe zjawiska w dziedzinie konkurencji i konkurencyjności. Rewolucyjne zmiany będące skutkiem globalizacji, deregulacji i liberalizacji gospodarki, ograniczające lub wręcz eliminujące konkurencyjność stymulowaną – dotacje,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Informacja

Informacja

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Informatyka, zajmując się technologiami i procesami informacyjnymi, rozpatruje informację pośrednio, przez budowanie instrumentów do jej gromadzenia, przechowywania, przetwarzania, przekazywania,...
pozycja niedostępna

Strona 24 z 30 : «pierwsza...2223242526...ostatnia» (598 pozycji)