Księgarnia »
Wydawnictwa »
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 15
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Przedsiębiorstwo jest bytem ekonomicznym, jest bytem społecznym, jest bytem instytucjonalnym i jest bytem materialnym wpisanym w konkretne realia miejsca i czasu. Jako przedmiot poznania, badania i działania musi być postrzegane poprzez...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Strategie przedsiębiorstw w otoczeniu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia urodzin oraz 50-lecia pracy zawodowej Profesora Jana D....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Proces formułowania strategii rozwoju firmy obrotu energią...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Ideowym założeniem, które towarzyszyło autorom podręcznika, było wykorzystanie wątków wynikających z badań poszczególnych naukowców oraz ich doświadczenia dydaktycznego zgromadzonego w ostatnich latach. Potwierdza to recenzent opracowania prof. dr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Praca składa się z trzech rozdziałów i aneksu. Pierwszy rozdział opisuje koncepcję badania. Punktem wyjścia jest prezentacja problemu badawczego na tle krajowej i zagranicznej literatury odnoszącej się do wiedzy w przedsiębiorstwie,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy problematyki bardzo ważnej w warunkach naszego kraju. Szczególnie interesujące są opisane studia przypadków oraz wnioski i uogólnienia wypływające z badań. Rozważania prowadzą do jednoznacznej konkluzji: w Polsce wyraźnie brakuje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (9) październik-grudzień...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (5) październik-grudzień...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 3 (4) lipiec-wrzesień...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kulturowe i kadrowe problemy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Złożoność relacji kooperencyjnych wynika z jednoczesnego ścierania się dwóch przeciwstawnych strumieni relacji: konkurencji i kooperacji. Relacje te obejmują zróżnicowane poziomy zarządzania i mogą przybrać rozmaite formy organizacyjne,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Innowacyjność w teorii i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Polskie przedsiębiorstwa po wejściu do UE stanęły przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z przystąpienia do wspólnego, europejskiego rynku. Skuteczne konkurowanie na współczesnym, zglobalizowanym rynku wymaga od przedsiębiorców stałego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Analiza matematyczna cz. 1. Teoria i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Ukształtowanie się gospodarki rynkowej w Polsce pociągnęło za sobą istotne, wielokierunkowe zmiany w wielu obszarach życia społecznego i gospodarczego, zainicjowało przekształcenia struktury społecznej, przemiany obyczajowe, zmiany w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Zapoczątkowany w ostatniej dekadzie XX wieku proces transformacji systemowej w Polsce przekształca zasady i otoczenie funkcjonowania przedsiębiorstw, wpływa na zmianę roli władzy publicznej, warunkuje także kierunki rozwoju społecznego. Jednym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Marketing...
pozycja niedostępna