Księgarnia »
Wydawnictwa »
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 12
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Praca składa się z siedmiu rozdziałów zgrupowanych w czterech częściach. Część pierwsza, na którą składają się rozdziały pierwszy i drugi, dotyczy zagadnień ekonomicznych i prawnych sektora komunalnego, gdyż nie można w dokładny sposób rozdzielić...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Celem tego opracowania jest ocena w świetle powyższych założeń obecnego stanu finansowania polskiego sektora mieszkaniowego kredytem hipotecznym oraz próba wskazania podstawowych uwarunkowań i kierunków niezbędnych zmian w tym zakresie. W...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Współczesnym modelem wielokulturowym zalecanym zwłaszcza w aktach i deklaracjach prawnych Unii Europejskiej, a traktowanym w opracowaniu jako pomysł nieefektywny i wewnętrznie sprzeczny. W gruncie rzeczy porównaniu podlegają konstrukcje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Płynność finansowa rozumiana jako zdolność przedsiębiorstwa do regulowania bieżących zobowiązań i koniecznych wydatków1 jest wyjątkowo istotnym elementem zarządzania finansami spółki. W krótkim okresie to płynność, a nie rentowność decyduje o...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Historia filozofii; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Ta zmieniona i poprawiona wersja mojej książki z 2004 roku (Czarny 2004) stanowi studium z pogranicza historii myśli ekonomicznej i metodologii ekonomii. Często wykorzystuję w niej m.in. wyniki moich wcześniejszych badań, poświęconych tej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Autorzy podpowiadają: •jak założyć własną firmę •co robić, aby firma dobrze funkcjonowała •w jaki sposób wzmocnić zdolności interpersonalne - czyli jak się nie dać •co wiadomo o położeniu kobiet na polskim rynku pracy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zarządzanie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
W poszukiwaniu nowych paradygmatów...
21.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wstęp Postęp naukowo-techniczny, w szczególności technologie informacyjno-komunikacyjne przełomu XXI wieku, oraz przemiany społeczno-gospodarcze zmieniają w sposób istotny metody, sposoby oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Przedsiębiorczość w teorii i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Nieliniowość otoczenia i nieciągłość zachodzących zmian dają się wyraźnie we znaki zarówno menedżerom, jak i teoretykom zarządzania. W zrozumieniu wielu zjawisk znana i stosowana dotychczas wiedza o organizacji, produktach i ich funkcjonowaniu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Menedżer XXI...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 (6) styczeń-marzec...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Innowacyjne systemy, procesy i metody zarządzania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wydanie 6...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Jednym z podstawowych typów badań i analiz prowadzonych w różnych dziedzinach są badania i analizy porównawcze. We wszystkich takich badaniach i analizach mamy do czynienia z wieloma obserwowanymi jednostkami (obiektami) charakteryzowanymi przez...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Oddana do rąk Czytelnika publikacja jest drugim wydaniem pracy Ewy Frątczak, opublikowanej w 1997 r. przez Oficynę Wydawniczą Szkoły Głównej Handlowej. Wieloletnie doświadczenia dydaktyczne oraz aplikacja metod analizy w pracy naukowej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Różne oblicza i uwarunkowania sukcesu we współczesnej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Konsumpcja elit ekonomicznych w Polsce - ujęcie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Konsument i konsumpcja we współczesnej...
pozycja niedostępna