pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 10


okładka książki - Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec 2008

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec 2008

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik 2006

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik 2006

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kulturowe i kadrowe problemy internacjonizacji

Kulturowe i kadrowe problemy internacjonizacji

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kulturowe i kadrowe problemy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kooperencja przedsiębiorstw

Kooperencja przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Złożoność relacji kooperencyjnych wynika z jednoczesnego ścierania się dwóch przeciwstawnych strumieni relacji: konkurencji i kooperacji. Relacje te obejmują zróżnicowane poziomy zarządzania i mogą przybrać rozmaite formy organizacyjne,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacyjność w teorii i praktyce

Innowacyjność w teorii i praktyce

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Innowacyjność w teorii i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Drogi do sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw

Drogi do sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Polskie przedsiębiorstwa po wejściu do UE stanęły przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z przystąpienia do wspólnego, europejskiego rynku. Skuteczne konkurowanie na współczesnym, zglobalizowanym rynku wymaga od przedsiębiorców stałego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza matematyczna cz. 1. Teoria i zadania

Analiza matematyczna cz. 1. Teoria i zadania

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Analiza matematyczna cz. 1. Teoria i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Oblicza konsumpcjonizmu

Oblicza konsumpcjonizmu

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Ukształtowanie się gospodarki rynkowej w Polsce pociągnęło za sobą istotne, wielokierunkowe zmiany w wielu obszarach życia społecznego i gospodarczego, zainicjowało przekształcenia struktury społecznej, przemiany obyczajowe, zmiany w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzykulturowy transfer wiedzy w polskim dyskursie public relations

Międzykulturowy transfer wiedzy w polskim dyskursie public relations

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Zapoczątkowany w ostatniej dekadzie XX wieku proces transformacji systemowej w Polsce przekształca zasady i otoczenie funkcjonowania przedsiębiorstw, wpływa na zmianę roli władzy publicznej, warunkuje także kierunki rozwoju społecznego. Jednym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Marketing...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing małych i średnich przedsiębiorstw

Marketing małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Marketing małych i średnich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Koszty i efekty działań marketingowych

Koszty i efekty działań marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Komplikujące się warunki rynkowe sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej podejmują działania marketingowe, między innymi z zakresu kształtowania instrumentów oddziaływania na rynek (produktu, ceny, dystrybucji, komunikacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Structural and cultural determinants of fertility in europe

Structural and cultural determinants of fertility in europe

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Structural and cultural determinants of fertility in...
pozycja niedostępna

okładka książki - Education of economists and manager. No. 3 (7). October-december 2007

Education of economists and manager. No. 3 (7). October-december 2007

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Education of economists and manager. No. 3 (7). October-december...
pozycja niedostępna

okładka książki - Education of economists and manager. No. 3 (10). October-december 2008

Education of economists and manager. No. 3 (10). October-december 2008

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Education of economists and manager. No. 3 (10). October-december...
pozycja niedostępna

okładka książki - Benchmarking and best practices in transport sector

Benchmarking and best practices in transport sector

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Benchmarking has recently become a new, very popular and useful methodological approach in economic research, apart from deductive and inductive reasoning, which is the basis for the science of economics. In cases where optimization methods...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations practice in english

Public relations practice in english

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język angielski; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Public relations practice in...
pozycja niedostępna

okładka książki - Poczet doktorów honoris causa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Poczet doktorów honoris causa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Poczet doktorów honoris causa Szkoły Głównej Handlowej w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pamiętnik

Pamiętnik

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Wspomnienia; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Historia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie 1906-2006

Historia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie 1906-2006

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Historia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie...
pozycja niedostępna

Strona 10 z 30 : «pierwsza...89101112...ostatnia» (597 pozycji)