Księgarnia »
Wydawnictwa »
Słowa i Myśli
Wydawnictwo Słowa i Myśli - strona 3
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie prawych sierpowych zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu.Monica Mehta na bazie wskazówek przedsiębiorców, przełomowych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Gdy śledzimy konflikt na Ukrainie, wprost narzucają się analogie z wojną wietnamską -najdłuższą wojną XX wieku i jedyną przegraną przez USA. Najwyraźniej kremlowscy stratedzy dokładnie przestudiowali jej przebieg i wyciągnęli wnioski. Historia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie!Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, mało zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z nas. Możemy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W kontaktach z mediami, szczególnie w sytuacjach kryzysowych to właśnie oni idą na pierwszy ogień. Często muszą tłumaczyć niezbyt trafne, wypowiadane w pośpiechu słowa polityków. Odpierają absurdalne ataki mediów Rzecznicy prasowi -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Czytając, odkryjecie, że tajniki dynamicznej komunikacji wcale nie są takie tajemnicze. To zasady wiarygodne i sprawdzone przez setki mówców na całym świecie pomogą także i wam. Czas wyjawić sekret.AutorKen Davis, uznany autorytet wśród...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Liderzy biznesu o gospodarce to cykl wywiadów z ludźmi, którzy na własnej skórze doświadczyli blasków i cieni polskiego biznesu. Rozmówcy prezentują szereg rozwiązań, które mogłyby uzdrowić od lat kulejącą polską gospodarkę i pozytywnie wpłynąć...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jak wygrać wybory samorządowe Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy,rządzi się swoimi prawami....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Bitwa o III RP to podsumowanie ostatnich 25 lat naszej historii. Od okrągłego stołu poprzez kolejne zmiany na szczytach władzy aż do dnia dzisiejszego gdy lepiej już dostrzegamy rzeczywiste przyczyny decyzji kształtujących naszą najnowszą historię...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Autor odkrywa kulisy redakcji Gazety Wyborczej szukając odpowiedzi na takie pytania jak Co łączy Adama Michnika z Jerzym Urbanem Który z nich jest skuteczniejszy i dlaczego Jakich metod używają przeciwnicy Kościoła w mediach Jakie jest drugie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Fascynujące odkrywanie tajemnic polskiego świata przestępczości zorganizowanej, afer na styku polityki i korupcji.Autor w rozmowach z najlepszymi polskimi dziennikarzami śledczymi - Sumlińskim, Gadowskim, Miterem, Pyzą i Zielke ujawnia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Interesujesz się polityką Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych Dowiedzieć się jakie mechanizmy, strategie działań są receptą na zwycięstwo A może chętnie dowiesz się - co kandydaci do wielkiej polityki robią, aby przegrać (mocno przy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Historia / Literatura faktu; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Mroczne czasy PRL-u, natchnione idee i niezłomny duch walki opozycjonistów. W takiej atmosferze powstaje sprytny plan zniszczenia muzeum Lenina w Poroninie. Akcji, która zakończyła się totalnym fiaskiem. Bohaterowie, autentyczne postaci, z których...
pozycja niedostępna