pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Słowa i Myśli

Wydawnictwo Słowa i Myśli - strona 2


okładka książki - Psychografia konsumentów

Psychografia konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby...
pozycja niedostępna

okładka książki - Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą

Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.Poznaj je teraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.Poznaj potencjał Nowego PRu. Wykorzystuj...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konsument wierny jak pies

Konsument wierny jak pies

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Art branding

Art branding

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Superwizja w coachingu

Superwizja w coachingu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Motyw to książka niezwykła inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea,...
19.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Silne marki osobiste zmieniają świat

Silne marki osobiste zmieniają świat

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka...
pozycja niedostępna

okładka książki - ...tak na marginesie strategii

...tak na marginesie strategii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreatywnik. Marketing i biznes

Kreatywnik. Marketing i biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!Drogi Czytelniku,kupując...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Techniki promocji sprzedaży

Techniki promocji sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Opowieści w marketingu

Opowieści w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja marketingowa 2030

Komunikacja marketingowa 2030

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie

Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi...
pozycja niedostępna

okładka książki - W poszukiwaniu największej tajemnicy

W poszukiwaniu największej tajemnicy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka pełna jest anegdot, ciekawych, inspirujących opowieści z różnych kultur i religii, opowieści prezentujących wydawałoby się całkiem inne spojrzenie na sens życia, na sposób odkrywania Największej Tajemnicy. Bohaterami...
20.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Manipulacja. Jak się przed nią bronić?

Manipulacja. Jak się przed nią bronić?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 5 : «12345...ostatnia» (81 pozycji)