pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Słowa i Myśli

Wydawnictwo Słowa i Myśli - strona 2


okładka książki - Konsument wierny jak pies

Konsument wierny jak pies

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Art branding

Art branding

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Superwizja w coachingu

Superwizja w coachingu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Motyw to książka niezwykła inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea,...
18.99 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Silne marki osobiste zmieniają świat

Silne marki osobiste zmieniają świat

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka...
pozycja niedostępna

okładka książki - ...tak na marginesie strategii

...tak na marginesie strategii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając...
27.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kreatywnik. Marketing i biznes

Kreatywnik. Marketing i biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!Drogi Czytelniku,kupując...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Techniki promocji sprzedaży

Techniki promocji sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Opowieści w marketingu

Opowieści w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja marketingowa 2030

Komunikacja marketingowa 2030

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie

Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi...
pozycja niedostępna

okładka książki - W poszukiwaniu największej tajemnicy

W poszukiwaniu największej tajemnicy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka pełna jest anegdot, ciekawych, inspirujących opowieści z różnych kultur i religii, opowieści prezentujących wydawałoby się całkiem inne spojrzenie na sens życia, na sposób odkrywania Największej Tajemnicy. Bohaterami...
20.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Manipulacja. Jak się przed nią bronić?

Manipulacja. Jak się przed nią bronić?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sięgaj dalej

Sięgaj dalej

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych to dwa szczegółowe scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie prawie 29 godzin ćwiczeń, a łączny czas trwania modułów wynosi ponad 41 godzin. Andrzej Zdanowski...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czas strachu. Terroryzm - Europa - Polska

Czas strachu. Terroryzm - Europa - Polska

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 września 2001 r. w Stanach Zjednoczonych, poprzez ataki w Londynie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gruzy czyli obrazy zwycięstwa

Gruzy czyli obrazy zwycięstwa

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Literatura / Powieść historyczna; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Kolejna po Warstwy czyli obrazy miasta część niezwykle magicznej opowieści o mieście. Tym razem jednak jest ona bardziej sentymentalna, czasami wręcz mistyczna, pozostawiająca na długo w sercu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca - Jak skutecznie promować miasto -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Róg Piccadilly i Nowego Światu

Róg Piccadilly i Nowego Światu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Autorka książki jako dziennikarka oraz polska korespondentka (od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii), będąc w samym centrum medialnej machiny - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 4 : «1234...ostatnia» (76 pozycji)