pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Słowa i Myśli

Wydawnictwo Słowa i Myśli


okłakda ebooka - Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych,...
46.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

E-book. Kategoria: E-book / Poradniki;
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu,...
24.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy...
28.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W...
38.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych...
36.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W drodze do szczęścia i satysfakcji

W drodze do szczęścia i satysfakcji

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Ta książka to kolejny krok w realizacji życiowej misji Autora, którą odkrywał on przez sześć dekad. Tą misją jest inspirowanie ludzi i pomaganie im w odkrywaniu swojej pasji, życiowej misji i drogi do wewnętrznej wolności i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marka Agenta

Marka Agenta

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Marka agenta to praktyczny poradnik o marketingu osobistym, który każdy specjalista sprzedaży powinien mieć w swojej domowej biblioteczce.Odnosząc się do własnego doświadczenia, podaję...
pozycja niedostępna

okładka książki - Projektowanie doświadczeń

Projektowanie doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czy jesteś tym, który puka?

Czy jesteś tym, który puka?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pragmatyczna, prawdziwa i bardzo życiowa pozycja, pomagająca zadać sobie ważne pytania, znaleźć bardzo osobiste odpowiedzi i poznać konsekwencje poszczególnych wyborów. W zalewie książek przekonujących, ŻE ze swoim życiem należy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Po co jest PR?

Po co jest PR?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka Po co jest PR pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów

Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Wspinaczka coacha - przewodnik dla początkujących coachów jest metaforyczną podróżą po szlakach rozwoju kompetencji coachingowych. Autorka prowadzi Czytelnika, posługując się metaforą wspinaczki górskiej, przez kolejne szczeble...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich, mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Projektowanie strategii marki

Projektowanie strategii marki

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej...
pozycja niedostępna

okładka książki - 15,5 kilometra do granicy

15,5 kilometra do granicy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o...
27.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Coaching grupowy

Coaching grupowy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Podręcznik Coaching grupowy, autorstwa Joanny Greli, Rafała Szewczaka i Michała Bloch, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także zbiór przykładów z życia, które potwierdzają skuteczność tej metody w pracy w różnorodnych kontekstach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka, która skutecznie zmobilizuje Cię do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe. Czy nie ogarnia Cię czasami poczucie bezsilności, a sprawy bieżące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Porozmawiajmy o komunikacji. Mów pisz prezentuj skutecznie

Porozmawiajmy o komunikacji. Mów pisz prezentuj skutecznie

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji....
pozycja niedostępna

okładka książki - Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość...
pozycja niedostępna

okładka książki - Filmowy Leksykon Psychologii

Filmowy Leksykon Psychologii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł opisów zjawisk z różnych dziedzin...
pozycja niedostępna

okładka książki - Brand impulse

Brand impulse

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy,...
pozycja niedostępna

Strona 1 z 5 : 12345...ostatnia» (81 pozycji)