Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 50
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
W książce Autorka omawia rolę edukacji w globalnym społeczeństwie informacyjnym, przeobrażenia sfery usług edukacyjnych w Polsce, transfer nowych technologii do systemów kształcenia i szkolenia, procesy dydaktyczne i komunikowania się w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Transformacja systemowa polskiej gospodarki zmieniła zasady współpracy krajowych przedsiębiorstw z zagranicą. Zlikwidowanie ograniczeń w wymianie handlowej i wprowadzenie wymienialności złotego poszerzyły krąg firm aktywnie uczestniczących w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Procesy naprawcze i upadłościowe są nieuniknione w gospodarce rynkowej. Występują one w działalności tych przedsiębiorstw, które mają trudności z utrzymaniem zdolności do kontynuacji działalności. Na podstawie przeprowadzonych badań autorzy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Geografia; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Treścią książki są zagadnienia ekonomicznogeograficzne świata i Polski. Dobór informacji został podporządkowany m.in. konieczności uwypuklenia różnic występujących między krajami czy wewnątrz nich w zakresie struktury i rozmieszczenia ludności,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują wypracowaną na podstawie własnych doświadczeń pięcioetapową procedurę reengineeringu procesów organizacyjnych, nazwaną Rapid Re.Pozwala ona zespołowi przeprowadzającemu zmianę w organizacji na zaprojektowanie właściwego rozwiązania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Teoria decyzji jest pierwszym w historii zbiorem metod służących do racjonalnego wyważania ryzyka.- i jej poświęcona jest ta książka.Nie jest ona jednak suchym wykładem teorii, ale skoncentrowano się w niej raczej na typowych błędach i pułapkach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jest to kompletny wykład zasad i metod rachunkowości z pominięciem jednak dość skomplikowanych technik zapisu księgowego. Nie ma w tej książce tradycyjnych szubieniczek, są natomiast wskazówki jak korzystać z danych dostarczanych przez rachunkowość...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Wśród jednostek prowadzących księgi rachunkowe w szczególnej sytuacji są te, które wykonują działalność gospodarczą na niewielką skalę. Nie wszystkie musza obligatoryjnie prowadzić księgi rachnkowe, często jednak może to okazać się korzystne...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Rozważania rozpoczynają od odrzucenia założeń, że firma jednostronnie tworzy wartość, podstawą wartości są produkty, a klienci reprezentują popyt na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zachodzące w świecie procesy internacjonalizacji i globalizacji, a także rozszerzenie Unii Europejskiej sprawiają, że rośnie zainteresowanie międzynarodowymi stosunkami gospodarczymi, przede wszystkim w wymiarze praktycznym. Podręcznik ten...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
omawia funkcje sekretarki podczs organizowania zebrań oraz techniki protrokołowania, prowadzenia rozmów telefonicznych, sztukę przekonującego pisania i zasady asertywnego zachowania.(tom 1)Autor w 2 tomie omawia takie zagadnienia jak:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego. Autorzy zastosowali ciekawą metodę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka zawiera opracowania wielu wybitnych autorów przygotowane na podstawie wystąpień w czasie I Kongresu Demograficznego w Polsce, który odbywał się w okresie 15 września 2001 r. - 26 listopada 2002 r. pod głównym tytułemPolska a Europa....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autor, na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń, uporządkował Prawdy o kierowaniu ludźmi... I tylko prawdy według kluczowych obszarów dotyczących zachowań ludzkich, a więc: zatrudniania, motywowania, przywództwa, komunikacji,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Praktyka kierowania jest to książka odpowiadająca na - proste pytanie, jak skutecznie zarządzać w dzisiejszej gospodarce, aby osiągnąć zamierzony cel. Została napisana przez angielskich autorów na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń...
pozycja niedostępna