Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 48
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
W książce Autor omawia zagadnienia z zakresu teorii zachowań konsumentów, uwarunkowania tych zachowań, problemy podejmowania decyzji przez konsumentów, modele zachowań oraz źródła i metody badań tych zachowań. W gospodarce rynkowej konsument...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Globalizacja i wywołane przez nią zmiany na rynku wpływają na zachowania rynkowe przedsiębiorstw i gospodarstw domowych. W książce Autorzy omawiają zjawisko globalizacji jako uwarunkowanie zachowań podmiotów rynkowych oraz przedstawiają analizę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Problematyka wynagradzania zarządów oraz roli i form nadzoru nad spółkami kapitałowymi wzbudza ogromne zainteresowanie zarówno środowiska akademickiego, jak i praktyków gospodarczych. W związku z tym zwiększyło się zapotrzebowanie na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Dzięki książce Czytelnik: dowie się, co to jest ekonomia i jakie są narzędzia ekonomisty, pozna procesy zachodzącena rynku, zachowania podmiotów występujących w gospodarce (producentów i państwa), zjawiska związane z czynnikami produkcji,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka omawia czynniki warunkujące rozwój efektywnych relacji między dostawcą a nabywcą; wyjaśnia podstawowe zasady zarządzania partnerstwem; przedstawia specyfikę zachowania nabywców na rynku przedsiębiorstw ; prezentuje najistotniejsze przemiany...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
- wybrane pojęcia związane z ubezpieczeniami- kontrakty ubezpieczeniowe- regulacja polskiego rynku ubezpieczeniowego- ryzyko ubezpieczeniowego- metody kalkulacji składki ubezpieczycieli- metody oceny kondycji finansowej zakładów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jack Trout -- znany specjalista w dziedzinie marketingu i zarządzania w zbiorze porad przekazuje swoje doświadczenia i spostrzeżenia w kontekście tego, co obecnie dzieje się w otoczeniu firm. Według niego brak dobrej strategii może zniszczyć...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Podręcznik zapoznaje z najważniejszymi zagadnieniami ekonomicznymi i organizacyjnymi dotyczącymi transportu międzynarodowego i spedycji oraz ich roli w handlu zagranicznym. Autorzy analizują zjawiska i problemy w ujęciu ogólnoświatowym, europejskim...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Globalizacja we współczesnej gospodarce światowej sprawia, że działalność firm ma coraz częściej międzynarodowy charakter. Książka zawiera kompleksowy zbiór informacji koniecznych do właściwego przygotowania i realizacji umów z partnerami...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać. Autor podkreśla, że do klienta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka omawia najnowsze tendencje w zakresie analizy finansowej. Okazuje się, że ta, zdawałoby się wyczerpująco już opisana, dziedzina wiedzy ciągle ewoluuje.Tradycyjne metody i wskaźniki finansowe oparte na danych księgowych powoli odchodzą w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W poradniku zawarte są wskazówki, jak zarządzać sobą samym, traktując siebie jako firmęJa. Autorzy uczą rozumienia własnych pragnień i interesów, ustalania celów i osiągania ich w konkretnych okolicznościach życia i w harmonii z innymi ludźmi -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Ponadto...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu; proces modelowania systemu informacyjnego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce zaproponowano spojrzenie różne od dotychczasowego spojrzenia na zagadnienia emerytalne. Zmiana warunków, w których działał tradycyjny system emerytalny, powoduje konieczność zastąpienia go całkowicie nowym systemem, który po zmianie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce autorzy przedstawiają wybrane strategiczne modele działalności, a także przywódców biznesu, którzy je wykorzystują. Czytając tę książkę, można się m.in. dowiedzieć jakie strategiczne modele działalności zastosowały takie firmy jak:...
pozycja niedostępna