pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 48


okładka książki - Analiza kosztów firmy

Analiza kosztów firmy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Pozycja poświęcona jest analizie kosztów w różnych układach i przedziałach czasowych, w trybach ex post i ex ante, w stosunku do takich wielkości, jak zatrudnienie, sprzedaż, zaangażowane kapitały, itp. Intencją autora było dostarczenie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem. Tom 1-2

Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem. Tom 1-2

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem to tłumaczenie jednego z najlepszych podręczników dotyczących inwestowania zarówno na rynku finansowym, jak i na rynku kapitałowym. Na powszechne zainteresowanie tą książką wpływają m.in. fakt...
pozycja niedostępna

okładka książki - Agroturystyka

Agroturystyka

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Agroturystyka jest obecnie przedmiotem dużego zainteresowania nie tylko polityki społecznej, gospodarczej i rolnej, lecz również samych rolników, dla których jest szansą zdobycia nowych źródeł dochodu. Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza...
pozycja niedostępna

okładka książki - 22 niezmienne prawa marketingu

22 niezmienne prawa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Silna marka. Istota i kreowanie

Silna marka. Istota i kreowanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Stworzenie silnej marki jest obecnie celem wielu menedżerów, ponieważ silna marka to marka, którą nabywa wielu kupujących, marka, przy której kupujący zapomina na chwilę o cenie, a także marka, która oferuje kupującym więcej niż marka przeciętna....
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy zarządzania

Podstawy zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Jest to podręcznik zarządzania, obejmujący wszystkie jego tradycje aspekty, tzn. procesy planowania, organizowania, kierowania i kontroli. Jednocześnie autorzy zadbali o aktualność podręcznika, wzbogacając go m.in. o kwestie technologii i...
pozycja niedostępna

Strona 48 z 48 : «pierwsza...4445464748 (946 pozycji)