pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 45


okładka książki - Marketing partnerski na rynku usług

Marketing partnerski na rynku usług

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing od A do Z

Marketing od A do Z

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od aktywów i zasobów firmy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing na rynku instytucjonalnym

Marketing na rynku instytucjonalnym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce wyczerpująco zostały omówione decyzje strategiczne i operacyjne działania marketingowe na rynku instytucjonalnym, którego uczestnikami są odbiorcy przemysłowi, pośrednicy handlowi oraz inni nabywcy instytucjonalni nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing lateralny

Marketing lateralny

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing globalny ery cyfrowej

Marketing globalny ery cyfrowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Autorzy opierają się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - oddają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 1997; Oprawa: twarda;
Rozważania autora są oparte na wiedzy mikroekonomicznej o reakcjach ludzi na sygnały rynkowe, a podstawowy element konstrukcyjny stanowi model oczyszczającego się rynku. Z zastosowaniem tego modelu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klientów

Lojalność klientów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W obecnych warunkach rynkowych problematyka lojalności klientów wobec danej firmy, marki czy produktu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorstwa, rośnie więc zainteresowanie tymi zagadnieniami. W książce Autorka omawia przyczyny utraty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w biznesie

Logistyka w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
Autorzy podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka marketingowa

Logistyka marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Leksykon marketingu

Leksykon marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kulturowa zmienność organizacji

Kulturowa zmienność organizacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy wpływu kultury na funkcjonowanie organizacji. Autor pokazując organizację z perspektywy kulturowej, uwzględnił również perspektywę strukturalną i strategiczną. Takie podejście ułatwia zarówno zrozumienie procesów organizacyjnych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kuchnia Polska PWE

Kuchnia Polska PWE

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Kuchnia; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Nowe, zmienione wydanie Kuchni polskiej PWE nie jest zwykłą książką kucharską, ale praktycznym poradnikiem na temat podstaw gotowania, zasad racjonalnego żywienia, nakrywania do stołu, podawania potraw i zachowania się przy stole oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreatywność w public relations

Kreatywność w public relations

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W pierwszej na świecie książce na temat kreatywności w public relations Andy Green obalił kilka mitów dotyczących kreatywności. Książka została napisana, aby pomóc praktykom public relations zrozumieć proces kreatywności - zarówno jego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Korporacje transnarodowe. Przemiany, oddziaływania, wyzwania

Korporacje transnarodowe. Przemiany, oddziaływania, wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W przemianach zachodzących we współczesnej gospodarce światowej szczególnie ważną rolę odgrywają korporacje transnarodowe (KTN), będące grupą przedsiębiorstw największych i najbardziej ekspansywnych międzynarodowo. Jednocześnie, w celu dostosowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikowanie się w marketingu

Komunikowanie się w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody

Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kierowanie zespołem pracowniczym

Kierowanie zespołem pracowniczym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Konieczność ciągłego zwiększania efektywności pracy sprawia, że działanie zespołów pracowniczych cieszy się dużym zainteresowaniem. W książce pokazano zasady organizacji i funkcjonowania zespołu pracowniczego na tle zmian zachodzących...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kapitał amortyzacyjny w zarządzaniu finansami

Kapitał amortyzacyjny w zarządzaniu finansami

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce pokazano zjawiska finansowe zachodzące w przedsiębiorstwie na skutek procesów amortyzacyjnych środków trwałych oraz wskazano na konieczność efektywnego zarządzania środkami pieniężnymi uzyskanymi dzięki tym procesom. Autorka omówiła...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inżynieria systemów informatycznych w e-gospodarce

Inżynieria systemów informatycznych w e-gospodarce

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Systemy ; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Zintegrowany przewodnik po strukturach systemach technologiach i narzędziach informatycznych. Autorzy traktują inżynierię systemów informatycznych jako dziedzinę praktyczną a jednocześnie sztukę projektowania utrzymywania i rozwoju aplikacji....
pozycja niedostępna

okładka książki - Internet w marketingu

Internet w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a...
pozycja niedostępna

Strona 45 z 48 : «pierwsza...4344454647...ostatnia» (952 pozycji)