pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 44


okładka książki - Podstawy analizy finansowej

Podstawy analizy finansowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Analiza finansowa zajmuje się badaniem i oceną efektywności działalności przedsiębiorstwa oraz jego sytuacji majątkowej i finansowej. Ułatwia ona podejmowanie decyzji, umożliwiających lepsze wykorzystanie zasobów, poprawę wyników...
pozycja niedostępna

okładka książki - Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe...
pozycja niedostępna

okładka książki - Planowanie finansowe w przesiębiorstwie

Planowanie finansowe w przesiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Jednym z najważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. W pracy wiele uwagi poświęcono zastosowaniu modelowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii...
pozycja niedostępna

okładka książki - Organizacja rachunkowości w przedsiębiorstwie

Organizacja rachunkowości w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Autorka przedstawia zagadnienia dotyczące : dokumentów księgowych, organizacji ewidencji księgowej, inwentaryzacji, organizacji sprawozdawczości finansowej, prac kontrolno -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Operacje handlu zagranicznego

Operacje handlu zagranicznego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Czytelnik zapoznaje się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz istotnymi dokumentami.Książka przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników firm uczestniczących...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji

Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
O rozwoju każdej organizacji decyduje posiadany przez nią kapitał intelektualny, którego bardzo ważnym elementem jest wiedza podlegająca ochronie. W książce pokazano rolę i znaczenie ochrony wiedzy w tworzeniu i powiększaniu kapitału...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowe oblicza cyklu koniukturalnego

Nowe oblicza cyklu koniukturalnego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce zostały przeanalizowane wybrane zjawiska, procesy i cechy współczesnych wahań koniunkturalnych występujących w gospodarkach rynkowych i systemach okresu transformacji. Szczególną uwagę autorzy zwrócili na: zagadnienia relacji między...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjacje w interesach

Negocjacje w interesach

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka zawiera podejście do procesu negocjacji, które jest odmienne od najczęściej występujących w literaturze. Zwykle bowiem mamy do czynienia z opisem negocjacji z perspektywy negocjatora - jednostki, w książce natomiast autor proponuje spojrzenie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjacje handlowe

Negocjacje handlowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nazwy firm i produktów

Nazwy firm i produktów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mikroekonomia. Zbiór zadań

Mikroekonomia. Zbiór zadań

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Drugiemu wydaniu Mikroekonomii, przeznaczonej do studiowania na poziomie średnim, towarzyszy zbiór zadań, który jest bezpośrednio związany ze wszystkimi jej rozdziałami. Zawiera on zestaw pytań i zadań z teorii popytu, produkcji, równowagi ogólnej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mikroekonomia

Mikroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jest to podręcznik do studiowania mikroekonomii na poziomie średnio zaawansowanym. Obejmuje on wiedzę dotyczącą gospodarki doskonale konkurencyjnej (postępowanie konsumenta i producenta, funkcjonowanie firmy na rynku doskonale konkurencyjnym,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowy system walutowy

Międzynarodowy system walutowy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zmiany w międzynarodowym systemie walutowym są jednym z najciekawszych zjawisk występująucych we współczesnej gospodarce światowej. Zmiany te są determinowane przez takie procesy, jak liberalizacja finansów międzynarodowych, wykształcenie się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowe strategie marketingowe

Międzynarodowe strategie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Zarys teorii i polityki handlowej

Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Zarys teorii i polityki handlowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Podręcznik pozwala opanować niezbędną wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Doceniając rolę i znaczenie tych stosunków w globalizującej się gospodarce światowej, autor wiele miejsca poświęcił teorii i praktyce...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Podręcznik europejski

Marketing. Podręcznik europejski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partnerski na rynku usług

Marketing partnerski na rynku usług

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing od A do Z

Marketing od A do Z

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od aktywów i zasobów firmy...
pozycja niedostępna

Strona 44 z 48 : «pierwsza...4243444546...ostatnia» (950 pozycji)